EinarB Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Er det noen her som har en ide om hvordan vi kan minne Microsoft på om å lage en Norsk oppdatering også, da ingen andre språk lar seg instalere. Trenger denne for å få ATI AIW TV'en til å virke. http://www.microsoft.com/downloads/details...D0-B4310675B02B Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Ligger ikke den updaten på windowsupdate da? Da burde du i hvert fall få riktig... Lenke til kommentar
EinarB Skrevet 15. september 2003 Forfatter Del Skrevet 15. september 2003 Sjekk linken så ser du att Bl.a. Norsk og Dansk mangler. Det lar seg ikke gjøre å innstalere uten rett språk. Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Det du kan gjøre i mellomtiden, som jeg gjorde, var å bytte ut filen kstvtune.ax med den fra DirectX 9a - du må ha Redist-utgaven (full installsjon uten ekstra nedlastning fra nettet) av denne. kstvtune.ax kopieres til både WindowsSystem32 og WindowsSystem32dllcache. Denne fila finner du i CAB-fila BDAXP.CAB i DirectX9-mappa (etter at du har pakket ut den EXE-fila DX9a "leveres" i). Pass på å gjøre dette mens du er i sikkermodus. Lenke til kommentar
EinarB Skrevet 15. september 2003 Forfatter Del Skrevet 15. september 2003 Har faktisk gjort det allerede uten å gå til sikkerhets modus og den filen ligger i fire forskjellige underkataloger til Windows på min maskin, dette gikk helt fint. Det er ikke fritt for at jeg hater slik kopiering for å fikse i Windows så derfor etterlyser jeg en fix på Norsk fra Microsoft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå