Jannis-15 Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 (endret) Sliter med lesehastigheten på minnekortet mitt. Akkuratt annskaffet meg en kingston USB 3.0 leser pga hastigheten, og kjørte noen tester. Men fant ut at det viste seg å skje noe merkelig fra 12GB posisjonen og utover... Kjørt flesre tester med forskjellige instillinger, men samme resultat. Noen som vet hva dette skyldes? Om det er kortet eller kortleser det er noe feil på? Kan ikke se for meg at det er ment at det skal være sånn i allefall? Endret 4. januar 2013 av Jannis-15 Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 6. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2013 Ingen som har noen anelse om hva dette kan skyldes? Enkleste hadde vel vært å prøvd med et nytt identisk minnekort, men har bare ett av de. Har også bare 1 USB3 kortleser. Men får vel bare se om jeg finner noen som har som jeg kan låne av for å teste om ingen har vært borti dette før. Noen andre som har et 95ms/s sandisk kort som kan kjøre en test bare for å bekrefte at det ikke er kortene som faktisk bare er sånn? Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Det der virker merkelig. Har du formattert minnekortet i kameraet nylig? Lenke til kommentar
Geir D Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Du kan eventuelt også teste med andre programmer. Det finnes mange måter å teste diskhastighet på, med forskjellig type data i testfilene. Prøv for eksempel ATTO Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 (endret) Du kan jo prøve å formattere kortet med et dedikert formatteringsprogram (Søk på SD card formatter), og se om de endrer noe. edit: Hvor mye minne har du maskinen din? 12GB? Endret 10. april 2013 av tomsi42 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå