ADT Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Det tok ikke lang tid å gjøre maskinen om til en digital bilderamme. Guide: Gammel bærbar blir bilderamme Lenke til kommentar
C.. Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Har en gammel Asus 3ee maskin liggende, kanskje jeg kan prøve meg på dette så den blir brukt til noe fornuftig! Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Kul måte å få brukt opp en gammel bærbar på 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Torpedo_Peter Skrevet 4. januar 2013 Populært innlegg Del Skrevet 4. januar 2013 Er jeg den eneste som synes digitale bilderammer er litt meningsløse? 27 Lenke til kommentar
rebjorn Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Er jeg den eneste som synes digitale bilderammer er litt meningsløse? .... 5 Lenke til kommentar
Torpedo_Peter Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Modifikasjonen i artikkelen var artig, for all del, men jeg ser ikke poenget i å bruke resurser på en dedikert skjermsparer. 1 Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Når går jeg går og leger meg en slik en jeg. 1 Lenke til kommentar
C.. Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 (endret) Er jeg den eneste som synes digitale bilderammer er litt meningsløse? På hvilken måte er det meningløst? Det er jo en veldig enkel fin og stil ren måte å vise bildene på, itillegg til at man får alle minnene fra turer og lignende samlet på et sted. Dette er min mening om det ihvertfall Endret 4. januar 2013 av ChristofferRudi 3 Lenke til kommentar
oleoleole Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Dette har jeg faktisk vurdert lenge, men aldri giddet:P Lenke til kommentar
Tjostolf Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Er jeg den eneste som synes digitale bilderammer er litt meningsløse? Dette er slike ting som bestemødre kan sette pris på tror jeg 3 Lenke til kommentar
Sebbz Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Når man skal ha en digtal bilderamme, så kan man like godt gå ut å kjøpe seg en som ikke er like stor i tykkelsen som denne her er. Hadde sikkert sett bedre ut med en 11" bærbar. Koster kun 500kr for å kjøpe seg en.. Lenke til kommentar
C.. Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 (endret) Det mest fornuftige er uten tvil det du sier der, men er jo morsomt å prøve seg frem og se hvor bra resultat man eventuelt klarer å få ut av en gammel laptop som ikke blir brukt Endret 4. januar 2013 av ChristofferRudi Lenke til kommentar
MarkusJ Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Kul artikkel. Mange geniale bruksområder med en slik maskin. Oppslagstavle, bilderamme, videospiller etc. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 (endret) ... og denne (gave)ideén kommer dere med etter jul ? Endret 4. januar 2013 av Slettet-Pqy3rC Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Skulle jeg lagd en bilderamme av en bærbar PC så skulle jeg brukt noe vesentlig eldre enn det der. Core 2 Duo duger jo fint til mye annet fortsatt. Jeg har et par Pentium3-maskiner liggende og de kan jo være kandidater. 5 Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Kult! Dette gjorde jeg faktisk selv for 8-9 år siden. Med en Compaq sak.. Har den liggende en plass i rammen sin enda.. Problemet med det jeg lagde var dybden.. Laptopen i seg selv var 3-4cm tykk.. Så kommer rammen i tillegg. Jeg freste ut spor i siden til lufting.. Det kan være litt lurt. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 (endret) Duct tape var ukjent for meg , men Gafa tape vet jeg hva er. For dere som ikke vet forskjellen så forklares det her Endret 5. januar 2013 av den andre elgen 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Duct tape var ukjent for meg , men Gafa tape vet jeg hva er.For dere som ikke vet forskjellen så forklares det her Duct tape, or duck tape, is cloth- or scrim-backed pressure sensitive tape often coated with polyethylene. There are a variety of constructions using different backings and adhesives. One variation is gaffer tape designed to be cleanly removed, while duct tape is not. Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Eneste problemet er at nesten alle gamle maskiner bråker.. 3 Lenke til kommentar
magnemoe Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Er jeg den eneste som synes digitale bilderammer er litt meningsløse?På hvilken måte er det meningløst? Det er jo en veldig enkel fin og stil ren måte å vise bildene på, itillegg til at man får alle minnene fra turer og lignende samlet på et sted. Dette er min mening om det ihvertfall Merk at dette er en pc du kan bruke den til mye rart som, biledramme (skjemsparer) til vanlig, men også til alt mulig annet rart du kan bruke en svak pc til, si torrent client. mediaserver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå