rikardo Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Hei, Satt å lekte litt med tanken. Har en Ipaq 3630 her med både CF og PCMCIA-jakke til. Det jeg kom til å tenke på var at det burde da finnes ett pcmcia-kort med ide/usb2/firewire-utgang på som har støtte for PocketPC 2002? Det geniale hadde jo vært å fått en IDE-kontroller i pcmcia-format. Koblet til en vanlig 3,5" harddisk og hentet strøm fra bilen til både Ipaq og harddisken! Så er det bare en overgangs-kassett så får man utmarkas mest avanserte anlegg Lar dette seg gjøre? Lenke til kommentar
beh Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Det er bare å koble pinnene fra ide disken direkte til PCMCIA / CF kontakten. Man kan jo koble et CF kort enten direkte til PCMCIA eller direkte til IDE. Om kortet operere i forskjellige moduser er jeg ikke sikker på, men om det ikke gjør det så skal det jo gå å koble en disk til en PCMCIA ingang. Hvordan fungerer PCMCIA haddisker? Er det en spesiell kontroller eller er det bare en forminsket IDE disk med PCMCIA kontakt? Lenke til kommentar
rikardo Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) GAmmel post dette, men har funnet ut at det er mulig En luring har laget ei fin hjemmeside om akkurat det der.. Ipaq m/laptop-harddisk Hvis du har en 2,5" laptop-disk liggende, slipper du unna med en prislapp på $59.95 for Endret 5. januar 2004 av rikardo Lenke til kommentar
jonpet55 Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Jeg har casio e-200. Der har man usb host port, så jeg bare kobler til en usb harddisk og bruker drivere fra denne siden. http://www.deje.gmxhome.de/software.html Smart? Lenke til kommentar
rikardo Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 Det vil jeg si Har ikke USB på ipaq'en jeg da men.. hehe, er jo flust av løsninger tydligvis. Positivt! hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå