-kristoffer- Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Finnes det noen spill i dag som kan spilles på to skjermer hvis man har et geforce4-kort? Med et matrox parhelia kan man jo spille masse spill på både to og tre skjermer, men jeg har ennå ikke hørt om noen som har gjort dette med geforce eller radeon Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Av en utrolig merkelig grunn er det ingen produsenter som lager støtte for standard multimonitor oppsett. Det er skikkelig teit Men du kan med litt jobbing klare å kjøre spillene i et vindu, som du strekker ut over begge skjermene. Jeg klarte å få Quake 3 til, og det funket faktisk dritbra! (over 100 fps). Jeg klarte det i Unreal Tournament 2003 også, men der fikk jeg 4 fps... Det er ganske stilig, og kunne vært praktisk, men siden siktet blir delt på midten (halve på hver av skjermene) blir det ganske umulig å spille skikkelig. Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Desverre så er det skjelden nye kort støtter dette, har vel noe med etterspørselen osv.. Lenke til kommentar
-kristoffer- Skrevet 12. september 2003 Forfatter Del Skrevet 12. september 2003 Jeg klarte det i Unreal Tournament 2003 også, men der fikk jeg 4 fps... Ja, jeg har prøvd det i UT2003 jeg også, men det går drastisk utover ytelsen. Lenke til kommentar
Corn Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Serious Sam 1 og 2 (i hvert fall en av dem) og noen fly simulatorer (FS 2004) støtter dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå