Jespersen90 Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Hei. Jeg ser etter et veldig trygt opplastningssted på nettet. Noen forslag utenom Dropbox? Kan gjerne betale for tjenesten. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Magnussen95 Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Hvorfor ikke dropbox ? Lenke til kommentar
Jespersen90 Skrevet 4. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2013 Er allerede på dropbox, men ser etter alternativer og;) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8713 Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Skydrive. Google Drive. Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Jeg bruker selv SugarSync og er fornøyd med denne tjenesten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Carbonite funker greit som en ren backuptjeneste. Brukte de et par år, men det å være låst til én PC gjorde at jeg gikk mer og mer vekk fra det, og nå heller betaler for Dropbox Lenke til kommentar
Nastyfisk Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Jeg er mest fan av dropbox, fordi jeg føler det fynker bedre enn google drive og skydrive. MEN siden jeg trenger mer plass enn gratis plassen bruker jeg google drive, fordi det er halv pris av dropbox Lenke til kommentar
DemoMan Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Jeg bruker selv JottaCloud, og synes denne er ypperlig for backup av bilder. Etter siste oppdatering så kan filer også synkes mellom flere PC'er, og jeg har tilgang til bildene fra jobb-pc og iPhone/iPad. Det er mulig å få 10GB lagring ved å registrer seg via linken under (med mulighet for gratis utvidelse av inntil 100GB). Det burde holde lenge for de fleste, og om det ikke gjør det så koster det kun kr. 49,- pr. mnd for ubegrenset lagring. En annen fordel er at de ikke har begrensinger i fil størrelse. http://www.jottacloud.com/signup?referer=1C86B7071715FF97B77D0B4F22D37067 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå