Niklasp Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Slik ser flyturene ut fra cockpiten. Drømmer du om å være flypilot? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Jeg har en bekjent som er fly pilot og jeg har sittet i denne cockpiten og jeg syntes ikke at det er så fantastisk så svaret på det du spør om her blir nok nei fra min side i og med at jeg elsker den jobben jeg har! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Må jo være drømmejobb Ikke om man har flyskrekk Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 (endret) Dere kan ta en titt på Dominic Neil Hug sin youtube-kanal også, dnhug. Endret 5. januar 2013 av Martin_PS3 Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Hvordan bli flyver: http://www.nak.no/motor/bliflyver/index.htm Der finner du informasjon om både privatflyversertifikatet og yrkesflyver. Etter mitt syn er småflyvning en fantastisk hobby! Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Vet om en som er utdannet pilot. Han kunne ikke få jobb, så han ble flygeleder istedenfor. Problemet for nyutdannede piloter er mangel på flygetimer i forskjellige fly. Dette er noe de må sørge for selv, og det er ikke billig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg