St Thicket Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Jeg har vært ansatt i en ingeniørbedrift i 4 måneder nå, og trives ikke i det hele tatt. Det har med at sjefen er en person ikke er imøtekommende. Han er frekk, har aldri en høflig tone, og er generelt sur. Han nekter ingeniørene å jobbe fleksitid, men flekser som han selv vil. Jeg har faktisk blitt "straffet" for å komme 4 minutter for sent, ved å bli sendt ut for å koste snø utenfor kontoret! Jeg er en forbannet ingeniør, men blir satt til å gjøre sekretærarbeid! Jeg har sett meg om etter ny jobb siden den uken etter jeg begynte i jobben, og har nå kommet godt i gang med intervjuer, og kommer sannsynligvis til å få et jobbtilbud i løpet av måneden, eller i hvert fall i februar. Dilemmaet er som følger: Alle ansatte kommer til å få utbetalt 10.000 i bonus på januarlønnen. Inkludert meg som er i prøvetid. Jeg har i tillegg bare 14 dagers oppsigelse i prøvetiden Bør jeg tilbakebetale bonusen når jeg sier opp, eller bør jeg beholde den for "tort og svie"? Kan arbeidsgiver kreve den tilbakebetalt? Jeg tror han kan være truende til det, siden han er en merkelig skrue... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå