thiho Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Hei, Torsdag 3.januar var det fellessenur, og jeg lurte på om noen hadde fått karakterene sine? Jeg har ikke fått mine.. burde jeg ringe privatistkontoret? Lenke til kommentar
Flatlus Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Fikk min i papirform i dag. Jeg tror ikke min er lagt ut elektronisk enda, men de kommer Lenke til kommentar
ventaja Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Hei, Torsdag 3.januar var det fellessenur, og jeg lurte på om noen hadde fått karakterene sine? Jeg har ikke fått mine.. burde jeg ringe privatistkontoret? hvilken kommune bor du i? Bor i Oslo og fikk beskjed at den blir lagt ut på nettet i morgen. Lenke til kommentar
koosepus Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Du får brev i posten de nærmeste dagene.. Lenke til kommentar
ventaja Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Du får brev i posten de nærmeste dagene.. Du får både brev og karakteren på nettet ( ved å logge seg inn på privatistweb.no ) Lenke til kommentar
lilepija Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Jeg har fått. For min del ligger de på iskole som man finner linken til via lærestedet der man tok eksamen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå