Arodem Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Men gratisspillet fortsetter å holde serverne og nettsamfunnet åpent. Les hele saken Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Ingen overraskelse. Slik går det når man drar en tidligere stor serie ned i dritten. Lenke til kommentar
Exorsismus Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Ingen overraskelse. Slik går det når man drar en tidligere stor serie ned i dritten. Helt enig! Både konsollifiseringen og innholdet har blitt helt rævva. Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 GFWL hjelper på å dra spillet ned i driten også... 2 Lenke til kommentar
gnugfur Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Ned med Gas Powered Games! Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Vedlig synd. Synes dette spillet var regelrett fantastisk, og de lekte med en spennende betalingsmodell. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Ned med Gas Powered Games! Synd, for jeg likte virkelig Supreme Commander (+ Forged Alliance) 2 Lenke til kommentar
HylendeUlf Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Ikke overraskende dette. Desverre så betaler enkelte alt for mye penger for disse "gratisspillene", men tenker ikke etter at alt av innhold forsvinner den dagen utvikleren slår av serverene sine. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Vedlig synd. Synes dette spillet var regelrett fantastisk, og de lekte med en spennende betalingsmodell. Det eneste spennende med en slik betalingsmodell er hvor mange kroner de klarer å lure unna godtroende fjols. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Det eneste spennende med en slik betalingsmodell er hvor mange kroner de klarer å lure unna godtroende fjols. Neida. Der tok du altså feil. Synd, men du skal ha for forsøket. Lenke til kommentar
JediMindTriks Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Det eneste spennende med en slik betalingsmodell er hvor mange kroner de klarer å lure unna godtroende fjols.Neida. Der tok du altså feil. Synd, men du skal ha for forsøket. Hva snakker du om Sthusby? selvfølgelig er modellen satt opp slik at du kan klare deg uten å betale, Men det er såvidt, og mulighetene om du betaler er vanligvis for gode til å unngå, jeg mener halvparten av driten du kan kjøpe til spillet er jo bare pynt, og mye av det er items og diverse ting som er utrolig bra og kan ikke skaffes utenom betaling. Håper fortsatt på AOM 2 da Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Hva snakker du om Sthusby? selvfølgelig er modellen satt opp slik at du kan klare deg uten å betale, Men det er såvidt, og mulighetene om du betaler er vanligvis for gode til å unngå, jeg mener halvparten av driten du kan kjøpe til spillet er jo bare pynt, og mye av det er items og diverse ting som er utrolig bra og kan ikke skaffes utenom betaling. Håper fortsatt på AOM 2 da Neida, feil igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Om noen lurer på hvorfor jeg ikke svarer sthusby, så er det fordi jeg ikke driver med guttungediskusjon hvor den ene parten ikke bidrar med noe annet enn "jeg har riktig, du tar feil" uten videre argumentasjon. Lenke til kommentar
Azper Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 (endret) Så feeeeeeeeeeeeeee Endret 16. september 2013 av Azper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå