Panerai Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 (endret) Mitt gamle kamera tviler jeg på at gir gode nok bilder på min nye TV. Derfor tenker jeg tanken på å investere i et nytt. Det jeg filmer er når jeg er på ferie. Og jeg filmer barna i diverse situasjoner hjemme. Jeg vil at bildene skal være akseptable gode på en 46" HD TV. Jeg har ikke lyst å bruke mer enn 5000. Men kom gjerne med tips i 3000kr klassen også. Vil jeg få like god kvalitet ved å kjøpe Canon 650D som et videokamera til 3000-5000? Takk for all hjelp. Edit: La til noen som jeg synes ser litt interessante ut. Alternativ 1: Vil dette være bra Ta steget opp til de jevneste og mest detaljerte videobildene du noensinne har sett komme fra et videokamera. Dette må jo være bra. Alternativ 2: Denne Utrolig bildekvalitet med en nyutviklet høy følsomhetssensor, 28 mm vidvinkel* og intelligent 46x zoom. Alternativ 3: Denne Med LEGRIA HF M52 med Wi-Fi-funksjonalitet kan du enkelt skape og dele video med profesjonell kvalitet Kjekt med Wifi !? Endret 4. januar 2013 av Panerai Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 5. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2013 Ingen som har testet noen av dem? Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 (endret) Vil jeg få like god kvalitet ved å kjøpe Canon 650D som et videokamera til 3000-5000? Du vil kunne få bedre kvalitet med speilrefleks, men det er veldig krevende. Du må kjøre manuell fokus og bruke rett objektiv og annet utstyr. Til ditt bruk vil du garantert få bedre resultater med et eget videokamera. Wifi med DNLA kan være praktisk hvis du har en TV som støtter det, da slipper du å fomle med kabler for å se på opptaket. Men de fleste flytter opptakene over på PC og da hjelper det ikke om kameraet har DLNA. Søk etter kameraene på youtube og se på opptakene der og se om det er noe du liker eller ikke liker med de forskjellige kameraene. Endret 5. januar 2013 av Kristallo Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 5. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2013 Takk for tips. Jeg skal ha opptakene inn på pc for redigering, så da har ikke wifi så mye å si. Jeg skal sjekke YouTube. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå