kristian-quattro Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Hei! Jeg ønsker å formatere min bærbare pc, som ikke er så veldig gammel men jeg skal installere windows på en annen disk. Jeg har produktnøkkelen, men det fulgte ikke med noen cd for gjenoppretting. Både Dell og Elkjøp sier det ligger filer i en skjult partisjon på pcen for å formatere windows. Jeg ønsker å finne disse filene, og formatere om hdd. Noen som vet hvordan jeg finner dette? Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 (endret) Jeg vil anbefale tipset til Trainman. Da laster du ned offisiell ISO, brenner enten til DVD eller klargjør en minnepenn og tar en helt ny installasjon. Da slipper du også all unødvendig programvare som følger med fra produsent. Drivere og og de faktiske nytteverktøyene finner du på produsentens hjemmeside. Hvis du ikke føler deg komfortabel med denne framgangsmåten, så skal det det finnes en recovery-partisjon. Dvs. at du trykker en spesiell tastekombinasjon når du starter maskinen, så resettes PC-en og blir som ny. Se dokumentasjon som fulgte med eller på nett. EDIT: Prøv Ctlr+F11 rett etter at du har skrudd på maskina. Endret 4. januar 2013 av Pey'J Lenke til kommentar
DellCare Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Hej I denne guide kan du finde alle mulighederne du har, i forbindelse med en re-install eller restore: http://support.euro.dell.com/support/topics/global.aspx/support/kcs/document?c=dk&cs=dkdhs1&docid=DSN_347576&isLegacy=true&l=da&s=dhs Håber det hjælper dig. Med venlig hilsen Karina Hansen Dell | Social Media & Communities Professional Følg os på Twitter: @DellLytter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå