Gå til innhold

stolthet over fetterens navn?

Kebab GUD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Borgemesteren av New York heter det samme som Fetteren min ..

er det noe å være stolt av?

jeg bare lurer .

Vet ikke jeg :shrug: Spørs vel om du liker han (borgemesteren altså) eller hater han fra dypt nede i sjela di, og har lyst til å gjennombore han med en rusten, sløv kjøkkenkniv :wink:

Lenke til kommentar
Kebab onge er jo alltid saklig han..
:yes:

Stolt over navnet til fetteren? En fullstendig bortkastet thread som legger seg blant alle andre håpløse threads her i forumet (og det er ikke få). Prøv å finn noe skikkelig å skrive om neste gang du vil opprette en thread, ikke bare sitt der å tenk "Nå skal jeg opprette en thread, hva kan jeg ha som tema".

Lenke til kommentar

Stolt over navnet til fetteren? En fullstendig bortkastet thread som legger seg blant alle andre håpløse threads her i forumet (og det er ikke få). Prøv å finn noe skikkelig å skrive om neste gang du vil opprette en thread, ikke bare sitt der å tenk "Nå skal jeg opprette en thread, hva kan jeg ha som tema".

Det har vi so2 til :-)

Lenke til kommentar

Styr unna "søppel" kategorien så slepper du og kave deg opp over slike "Nå skal jeg opprette en thread" threader. :p

Lenke til kommentar

som Hypsilofodonten sa .. nesten.... "if you cant take the heat .. get out of the kitchen" ..

er det foresten varmt på kjøkknet? hmm .. synes det er kaldt der jeg..

men men

jeg lurer bare på om borgemesteren i NY er en kul fyr eller ikke ..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...