Kebab GUD Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Borgemesteren av New York heter det samme som Fetteren min .. er det noe å være stolt av? jeg bare lurer . Lenke til kommentar
zed Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Siden du bare er slem på forumet så sier jeg: NEI! Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Borgemesteren av New York heter det samme som Fetteren min .. er det noe å være stolt av? jeg bare lurer . Vet ikke jeg Spørs vel om du liker han (borgemesteren altså) eller hater han fra dypt nede i sjela di, og har lyst til å gjennombore han med en rusten, sløv kjøkkenkniv :wink: Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 11. september 2003 Forfatter Del Skrevet 11. september 2003 Siden du bare er slem på forumet så sier jeg: NEI! saklig Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Kebab onge er jo alltid saklig han.. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 12. september 2003 Forfatter Del Skrevet 12. september 2003 hva er onge? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 hva er onge? Onge er dialekt for unge..Er litt stolt over fettern min jeg, Rune Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Kebab onge er jo alltid saklig han.. Stolt over navnet til fetteren? En fullstendig bortkastet thread som legger seg blant alle andre håpløse threads her i forumet (og det er ikke få). Prøv å finn noe skikkelig å skrive om neste gang du vil opprette en thread, ikke bare sitt der å tenk "Nå skal jeg opprette en thread, hva kan jeg ha som tema". Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Kebab onge er jo alltid saklig han.. Stolt over navnet til fetteren? En fullstendig bortkastet thread som legger seg blant alle andre håpløse threads her i forumet (og det er ikke få). Prøv å finn noe skikkelig å skrive om neste gang du vil opprette en thread, ikke bare sitt der å tenk "Nå skal jeg opprette en thread, hva kan jeg ha som tema". Det har vi so2 til :-) Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Er femmenning (sånn det skrives?) til vår kjære kronprins.. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 hva er onge? Onge er dialekt for unge..Er litt stolt over fettern min jeg, Rune Rune eier alt og alle !!! Borgermestererne kan gå og legge seg. Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Jeg heter Rune (er ikke fettern til Cfd) Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Kebab onge er jo alltid saklig han.. Stolt over navnet til fetteren? En fullstendig bortkastet thread som legger seg blant alle andre håpløse threads her i forumet (og det er ikke få). Prøv å finn noe skikkelig å skrive om neste gang du vil opprette en thread, ikke bare sitt der å tenk "Nå skal jeg opprette en thread, hva kan jeg ha som tema". Styr unna "søppel" kategorien så slepper du og kave deg opp over slike "Nå skal jeg opprette en thread" threader. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 13. september 2003 Forfatter Del Skrevet 13. september 2003 Kebab onge er jo alltid saklig han.. Stolt over navnet til fetteren? En fullstendig bortkastet thread som legger seg blant alle andre håpløse threads her i forumet (og det er ikke få). Prøv å finn noe skikkelig å skrive om neste gang du vil opprette en thread, ikke bare sitt der å tenk "Nå skal jeg opprette en thread, hva kan jeg ha som tema". som Hypsilofodonten sa .. nesten.... "if you cant take the heat .. get out of the kitchen" .. er det foresten varmt på kjøkknet? hmm .. synes det er kaldt der jeg.. men men jeg lurer bare på om borgemesteren i NY er en kul fyr eller ikke .. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Jeg heter Rune (er ikke fettern til Cfd) Velkommen til "Runegjengen" Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 onkelen min heter Rune aka Onkel Rune Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå