Gå til innhold

[Løst] hvor i s... er de ansvarlige for dette nettstedet ?


Anbefalte innlegg

Jeg blir helt oppgitt over likegyldigheten som tilsynelatende ligger som en sky over admin.

Det er ingen reaksjon på meldinger som jeg har sendt til [email protected] angående å ordne med aktivitet, samt legge informasjon inn på bildekritikksiden for kommende temadag nå på søndag.

 

Har ikke Terje anledning så burde det jammen være andre som ser sitt ansvar !

 

Om ikke dette blir gjort noe med i løpet av denne dagen så avlyser jeg min del av videre deltagelse og vil nok også gå til det skritt å slette min brukerkonto. :realmad:

Endret av Birger Mulvik
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke helt hvor langt du kommer med trusler om å slette kontoen din fordi du ikke får svar fra en spesifikk person. For alt du vet har han ferie eller kanskje er sykemeldt.

 

Det ligger en lenke nederst på siden her som heter 'Kontakt oss'. Den ser slik ut

Det å slette kontoen var ikke en trussel, men derimot å ikke arrangere kommende temadag er en trussel.

At noen er syk eller av andre årsaker ikke kan være på jobb er ingen unnskyldning. Det er flere ganger bedt om å få kalender der vi selv kan legge inn kommende event, men ingenting skjer der heller - så for meg virker det heller som dårlig organisering og at våre ønsker ikke er så høyt prioritert.

Jeg håper ihvertfall at noen ansvarlige er innom forumet for å holde seg oppdatert.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ok. Dette høres mest ut som sutring fra din side. Regner med at du er en av de som leser og svarer e-post på julaften og 17. Mai.

Jeg har vært såpass mye med i arbeidslivet og vet å ta ansvar når noen av kollegene er fraværende. Jeg mente ikke at den fraværende ikke hadde unnskyldning.

Ellers så har det jo vært vanlig arbeidsdager siden jeg la ut temadagen og sendte den første meldingen så ditt sure oppstøt anser jeg bare som markeringsbehov :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Birger: Jeg kan ikke se å ha fått noen mail jeg altså. Kan du sende meg en PM her på forumet med hvilken adresse du brukte?

Uansett; Temadagen er nå lagt ut, beklager at det tok så lang tid, og så håper jeg at deltakelsen blir grei for det.

Hei Terje!

Jeg sendte melding til [email protected]

 

Forøvrig så fungerte det jeg tenkte; nemlig å rope ulv slik at noen kom til å reagere.

Sint blir jeg aldri.

Takk for responsen og ha et videre Godt Nyttår :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Forøvrig så fungerte det jeg tenkte; nemlig å rope ulv slik at noen kom til å reagere. Sint blir jeg aldri.

 

Da ber vi om at du ikke tenker slik neste gang, og i stedet sender en høflig henvendelse til andre ansatte dersom du ikke får kontakt på første forsøk.

 

Godt nyttår til alle sammen!

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Da ber vi om at du ikke tenker slik neste gang, og i stedet sender en høflig henvendelse til andre ansatte dersom du ikke får kontakt på første forsøk.

 

Godt nyttår til alle sammen!

Jeg tror heller det er på tide at det endres på noen av rutinene slik at det ikke blir så uoversiktlig med hensyn til kommunikasjon.

Det er ingen anledning til at ikke vi brukere skal kunne ha tilgang til en kalender for å legge inn evt event.

 

Godt Nyttår, ja ! :)

 

Unnskyld meg, men jeg har også vært mye ute i arbeidslivet (har brukt epost siden 1984) og vet at når jeg sender en mail til en bestemt person; så er det den personen jeg venter å få få svar fra, ikke denne persons kollegaer. En mailadresse som Terje's er til han direkte. Hadde det vært en epost ala [email protected], så hadde saken stilt seg noe anderledes I dag så hender det også at mail spises opp av spamfiltre uten at sender eller mottager får noen beskjed.

 

Så jeg synes at førsteposten din var unødvendig sutrete.

Men det gjorde nytten ! :)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...