lelarsen Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Hei! Kjøpte akkuratt en iPod 5, og har et helikopter som man kan styre også. Men når jeg åpner appen, så auto-strecher den seg... Er det en enkel måte og fikse det på? Når appen strekker seg ut, funker ikke resten av det. Orker ikke å begynne langt inni telefon liksom, i innstillinger i systemmapper ogsånn. Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Såvidt jeg vet så skal ikke apper stretches av OS-et, du vil bare få black-bars på topp og bunn. Har du sjekket innstillingene i appen? Lenke til kommentar
lelarsen Skrevet 5. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2013 Såvidt jeg vet så skal ikke apper stretches av OS-et, du vil bare få black-bars på topp og bunn. Har du sjekket innstillingene i appen? Appen heter I.Fly.X-helicopter.. Den strekker seg nederst, og vil ikke virke ordentlig. Det er ikke noe instillinger og kunne gjøre på appen. Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Prøvde nettopp ut appen. Så dårlig ut her og. Er nok dårlig programmering. Men du kan styre helikopteret med gyroen i følge "help" menyen, har du prøvd det? Lenke til kommentar
lelarsen Skrevet 5. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2013 Prøvde nettopp ut appen. Så dårlig ut her og. Er nok dårlig programmering. Men du kan styre helikopteret med gyroen i følge "help" menyen, har du prøvd det? Har prøvd alt jeg kan. Ingen ting funker. Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Er helikopteret kjøpt i norge? Hvis det er tilfellet ville jeg iallefall tatt det med tilbake og reklamert. Et produkt som skal fungere med iOS bør støtte alle iOS enheter :-) Lenke til kommentar
lelarsen Skrevet 5. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2013 Er helikopteret kjøpt i norge? Hvis det er tilfellet ville jeg iallefall tatt det med tilbake og reklamert. Et produkt som skal fungere med iOS bør støtte alle iOS enheter :-) Dessverre eBay Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Ah, too bad. Du kan eventuelt kjøpe deg en billig ipod touch på finn så du kan få brukt helikopteret da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå