Magz Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Jeg så litt på detta bilde http://www.club-siemens.net/gallery/sx1/sx1.24.jpg jeg synes ikke kvaliteten på detta bilde ikke var så bra.... hva synes dere? har veldig lyst på denne tlf men ikke vis det er dårlig kvalitet...... Lenke til kommentar
CosworthPower Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Det bildet der er vell ikke tatt med kameraet på SX1... Det er ett bakgrunnsbilde som ligger inne på telefonen om jeg ikke tar feil? Lenke til kommentar
3650 Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Det bildet der er vell ikke tatt med kameraet på SX1... Det er ett bakgrunnsbilde som ligger inne på telefonen om jeg ikke tar feil? Stemmer det! Tror N 3650 også har det bildet når enn kjøper den. (USA) Lenke til kommentar
molna Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Var ganske mørkt da jeg tok det bildet og det ble tatt veldig nært slik at pikslene ble godt synlige. Når man resizer i Photoshop blir det noen ganger seende litt rart ut. Den er mye bedre i virkeligheten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå