Gå til innhold

Blir man større uten å løfte tyngre vekter?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

TULL, TULL OG TULL. Går det an å la være å svare om man ikke har peiling?

Man kan kjøre de samme baseøvelsene i årevis uten å stagnere om man gjør det riktig. Du spiser for lite mat, og ja, du må legge på vekt for å fortsette å øke i styrke og muskelmasse.

Det er latterlig lett å bygge muskler så lenge man gjør dette over lengre tid.

Hvem er det du snakker til?

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Hvordan klarer jeg å "beholde" størrelsen på bicepsa?

Rett etter at jeg har trent er jeg veldig fornøyd med armene mine, de er store og fine. Men så går det kort tid, så minsker omkretsen skikkelig. Jeg går ut fra at det er blod/væske inni dem som fordeler seg ut i kroppen. Men jeg vil jo at de skal forbli store.

Fins det noen tipe, eller må jeg bare fortsette å løfte og spise proteiner og ha sakte fremgang?

Endret av Moose Murders
Lenke til kommentar

Hvordan klarer jeg å "beholde" størrelsen på bicepsa?

Rett etter at jeg har trent er jeg veldig fornøyd med armene mine, de er store og fine. Men så går det kort tid, så minsker omkretsen skikkelig. Jeg går ut fra at det er blod/væske inni dem som fordeler seg ut i kroppen. Men jeg vil jo at de skal forbli store.

Fins det noen tipe, eller må jeg bare fortsette å løfte og spise proteiner og ha sakte fremgang?

Rett etter trening så er de store pga. at de får stor tilførsel av blod. Denne "pumpen" varer ikke lenge etter at du har fullført treninga, men så lenge du spiser riktig og hviler i etterkant, så vil jo musklene likevel bli større over tid. Så ja, det er bare å smøre seg med tålmodighet. I mellomtida får du bare nyte størrelsen mens den er der ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...