Akse Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 De fleste som driver med bodybuilding har jo ingen interesse av 1RM o.l, men jeg forstår hva du vil frem til. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 TULL, TULL OG TULL. Går det an å la være å svare om man ikke har peiling? Man kan kjøre de samme baseøvelsene i årevis uten å stagnere om man gjør det riktig. Du spiser for lite mat, og ja, du må legge på vekt for å fortsette å øke i styrke og muskelmasse. Det er latterlig lett å bygge muskler så lenge man gjør dette over lengre tid. Hvem er det du snakker til? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Må huske at det faktisk er en reell kobling mellom styrke og hypertrofi også, hva tror du hjelper mest på hypertrofi? 3x12x50kg eller 8x3x100kg Ja, sistnevnte. Lenke til kommentar
Moose Murders Skrevet 4. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2013 (endret) Hvordan klarer jeg å "beholde" størrelsen på bicepsa? Rett etter at jeg har trent er jeg veldig fornøyd med armene mine, de er store og fine. Men så går det kort tid, så minsker omkretsen skikkelig. Jeg går ut fra at det er blod/væske inni dem som fordeler seg ut i kroppen. Men jeg vil jo at de skal forbli store. Fins det noen tipe, eller må jeg bare fortsette å løfte og spise proteiner og ha sakte fremgang? Endret 4. juli 2013 av Moose Murders Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Hvordan klarer jeg å "beholde" størrelsen på bicepsa? Rett etter at jeg har trent er jeg veldig fornøyd med armene mine, de er store og fine. Men så går det kort tid, så minsker omkretsen skikkelig. Jeg går ut fra at det er blod/væske inni dem som fordeler seg ut i kroppen. Men jeg vil jo at de skal forbli store. Fins det noen tipe, eller må jeg bare fortsette å løfte og spise proteiner og ha sakte fremgang? Rett etter trening så er de store pga. at de får stor tilførsel av blod. Denne "pumpen" varer ikke lenge etter at du har fullført treninga, men så lenge du spiser riktig og hviler i etterkant, så vil jo musklene likevel bli større over tid. Så ja, det er bare å smøre seg med tålmodighet. I mellomtida får du bare nyte størrelsen mens den er der Lenke til kommentar
Moose Murders Skrevet 6. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2013 Æsj, ja, var vel omtrent det jeg tenkte. Bu Lenke til kommentar
Akse Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Æsj, ja, var vel omtrent det jeg tenkte. Bu Og husk, det er triceps som gjør armen stor, ikke biceps. Triceps står for 2/3 av overarmen. Lenke til kommentar
Moose Murders Skrevet 8. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2013 Og husk, det er triceps som gjør armen stor, ikke biceps. Triceps står for 2/3 av overarmen. Tar endel dips, noe franskpress og veksler på å ha smalt og bredt grep når jeg tar militærpress. Hjelper ikke det? Lenke til kommentar
foorex Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Hvis du vil legge på deg muskler er det 3 ting du MÅ fokusere på. Trene HARDT Spis MASSE Sov mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå