Stoller Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Vil dele mine erfaringer om denne telefonen med dere: Dårlige sider ved den: Den er treig å skrive sms med(den registrerer trykkene, men displayet oppdateres treigt), elendig skjerm for å ha 4036 farger(liten, dårlige farger, mener jeg), harde taster, og på spillene må man trykke gjennom telefonen samtidig som man må trykke kjapt for å få noe respons på de meningsløse spillene.. den blir også treig i navigeringen med endel sms'er innabords.. (alt dette er personlige erfaringer) Gode ting: Den er utrolig liten og veldig komfortabel å ha i lommen, veldig oversiktlig meny, lett å finne ting etc, designet er rått.. noen som kjenner seg igjen i mine erfaringer av M55? (ingen ting er som å skrive en sms på en god, gammal og utrolig responsiv 3210 ) Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 går treigt å skrive sms ja, synst menyane er litt vansklig utforma, tenker på kor eg finner alarm (ikkje inne i avtaleboka, men i en anna meny) og at det går treigt å bla seg ut av menyen. Når eg slår tlf. nr, kjem der som oftast bare opp 7 siffer, nokke som er veldig irriterande. har rett og slett ikkje orket å sette meg veldig inn i den, bare for at eg ikkje liker den så alt for masse. Har heller ikkje penger til å kjøpe meg en anna telefon. men, handsfree funksjonen funker perfekt da. Er et MUST bruker du å kjøre MC (hint: hjelm) Lenke til kommentar
Gompedyret Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Jeg har testet ut m55 en smule, for den virket i utgangspunktet svært interessant for mitt bruk og med de fleste funksjonene jeg ville ha. Grunnen til at jeg endelig valgte den bort var tastene/tastedesignet. Tastene er rett og slett vonde å skrive med, ikke minst 1 og 3. Fingrene mine er for store til å få fulgt med ned i "hullet" i hardplastcoveret. Det er synd, hadde tastedesignen vært noe nærmere s55, så hadde nok denne vært en vinner. Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 savner min Motorola t720, bedre taster, større taster, større skjerm, enklere å skrive sms, bedre avtalebok, mm. bare at den manglet MMS.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå