Gå til innhold

M55


Stoller

Anbefalte innlegg

Vil dele mine erfaringer om denne telefonen med dere:

 

Dårlige sider ved den:

 

Den er treig å skrive sms med(den registrerer trykkene, men displayet oppdateres treigt), elendig skjerm for å ha 4036 farger(liten, dårlige farger, mener jeg), harde taster, og på spillene må man trykke gjennom telefonen samtidig som man må trykke kjapt for å få noe respons på de meningsløse spillene.. den blir også treig i navigeringen med endel sms'er innabords.. (alt dette er personlige erfaringer)

 

Gode ting:

 

Den er utrolig liten og veldig komfortabel å ha i lommen, veldig oversiktlig meny, lett å finne ting etc, designet er rått..

 

noen som kjenner seg igjen i mine erfaringer av M55?

 

(ingen ting er som å skrive en sms på en god, gammal og utrolig responsiv 3210 :woot: )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

går treigt å skrive sms ja, synst menyane er litt vansklig utforma, tenker på kor eg finner alarm (ikkje inne i avtaleboka, men i en anna meny) og at det går treigt å bla seg ut av menyen.

 

Når eg slår tlf. nr, kjem der som oftast bare opp 7 siffer, nokke som er veldig irriterande.

 

har rett og slett ikkje orket å sette meg veldig inn i den, bare for at eg ikkje liker den så alt for masse.

Har heller ikkje penger til å kjøpe meg en anna telefon. :p

 

men, handsfree funksjonen funker perfekt da. Er et MUST bruker du å kjøre MC (hint: hjelm)

Lenke til kommentar

Jeg har testet ut m55 en smule, for den virket i utgangspunktet svært interessant for mitt bruk og med de fleste funksjonene jeg ville ha. Grunnen til at jeg endelig valgte den bort var tastene/tastedesignet.

 

Tastene er rett og slett vonde å skrive med, ikke minst 1 og 3. Fingrene mine er for store til å få fulgt med ned i "hullet" i hardplastcoveret. Det er synd, hadde tastedesignen vært noe nærmere s55, så hadde nok denne vært en vinner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...