Lykketrolling Skrevet 14. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2013 IGN har en anmeldelse av de tre første episodene. Det lover ganske bra, uten at jeg har lest selve anmeldlsen. Så bare på karakteren. Foretrekker å ikke spoile noe. http://www.ign.com/articles/2013/07/14/whose-line-is-it-anyway-premiere-lauren-cohankevin-mchale-review Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Sett de tre første episodene nå, og jeg ler like mye som av de gamle episodene! Nye verten skuffer ikke. Ville egentlig ha Drew Carey, men hun gjør en okay jobb synes jeg. Glemt navnet hennes har jeg også. Alle deltakerne er på topp. Colin, Ryan, Wayne. Like bra (om ikke bedre) som før. Gjestene gjør også en fin jobb faktisk! Imponert over flere av de. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 24. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2013 (endret) Enig, digger de nye episodene. Aisha Tyler (hun verten) gjør en glimrende jobb, så strengt tatt savner jeg ikke Drew Carey. Tvert imot, faktisk. Han var verten i åtte sesonger, så det er bra de fornyer seg litt. De kjører jo fortsatt mye av de samme greiene som før. Eneste nye så langt er vel det overnfra-kameraet, men Colin og Brad brukte det samme i scene-showet deres basert på Whose Line. Helt nytt er ikke den heller. Colin fornekter seg heller ikke. "Hop you don't mind a man with another man up his ass." For øvrig... Endret 24. juli 2013 av Lykketrolling Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Liker de nye episodene selv. Nå har showet fått grønt lys for en ny sesong på 24 episoder. http://www.deadline.com/2013/07/tca-cw-orders-second-season-of-whose-line-is-it-anyway/#utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå