Misoxeny Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Hei. Jeg reiste hjem i jula, og siden da har jeg hatt allergisk reaksjon hele tiden. Er konstant tett i nesen, og klør og renner av øynene. Den eneste allergien jeg vet om at jeg har er pollen, og jeg har aldri tidligere merket noe til allergi utenom pollensesongen. Vi har ingen husdyr, det er heller ingen ekte planter i huset. Det virker som om det er noe på rommet mitt, da jeg ofte merket at det er verre om natten og når jeg oppholder meg her ellers. Noen som har anelse om hva dette kan være for Lenke til kommentar
vidor Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 (endret) Du har nok blitt eksponert for noe som har forverret allergien din, ellers så har dette utviklet seg over tid og noe har trigget den reaksjonen du fikk. Du kan prøve å bruke denne på rommet ditt; http://shop.unovita....r-sanifier.html Mye morro i sengen din også. Prøv å ha det i en fryseboks noen timer og vask alt med hypoallergent vaskemiddel (nautral). Problemer med sporer er også veldig vanlig i hus og biler. Filteret hjelper på dette. Det samme kan ionisering gjøre. Endret 4. januar 2013 av vidor Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Man kan også være allergisk for støv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå