AHO97 Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Finnes det et spill, der man kan designe tbane linjer, og "bruke" den! Sette tog styre dem osv. lik subway simulator, men bare at man lager linjer og setter ut tog. Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Railroad Tycoon 3. Er litt gammelt og med litt dårlig grafikk, men et flott spill. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Railroad Tycoon Deluxe. Enda eldre, men enda bedre. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Transport Tycoon har også, you know, tog. Og all anna transport. Det er òg gratis, om du køyrer OpenTTD. Cities in Motion er ein litt meir moderne variant, men eg er litt usikker på kor tungt togfokuset er. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Var jo et spill som var ENDA BEDRE en det igjen.. men er så gammelt at jeg ikke husker navnet.. Husker ikke om det var Windows 95 eller Windows 3.1 jeg spillte det på.. Var iallefall masse tog som hentet diverse varer rundt om kring i byen old times Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå