dimiles Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Hei. Jeg holder på med nytt design til siden min. Hvis du ser i internet explorer er siden foreløpig sånn som jeg vil ha den, men i Opera er den helt fucka. Mouse-over funker ikke, tablen er helt annerledes osv. Noen som vet hva jeg kan gjøre med dette? Utrolig irriterende. På forhånd takk. Jens :-) Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Her prøver jeg febrilsk å finne ut hvor infoen om mouseover (og annet utseende-greier) :o Har sett i source'en på frame-siden og hovedsiden men finner søren klype ikke en dritt om hverken css eller noe annet :-? EDIT: Never mind.. fant det Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Mulig at det kan ha noe med css-en din: .coca { font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 12px; background-color: #FFFFFF; border: thin groove; top: auto; left: auto; right: auto; bottom: auto; text-align: center; } A { color: #000000; text-decoration: none; font-size: 7pt; } A:hover { color: #E9241F; text-decoration: underline; } } På slutten har du en } for mye, vet ikke om det kan ha noe å si. Du har en god slump unødvendige linjeskift, men tviler på at det skal ha noe å si... Ellers så kan jo W3C få ha et ord med i laget... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 12. september 2003 Forfatter Del Skrevet 12. september 2003 Har fiksa på }'en i css'en. Men det fungerer fortsatt ikke. Meget irriterende. Noen som har ett forslag? Plz. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå