Gå til innhold

Tybing-Gjedde mener innvandring truer norsk kultur


Anbefalte innlegg

Og så koste de seg i et hyggelig felleskap...

 

Jeg kjenner flere norske jøder som har besteforeldre som møttes i konsentrasjonsleire. Hvor kult det er å være jøde og måtte takke Hitler for livet vil jeg ikke spekulere i.

 

Bemerk at jeg ikke tviler på konsentrasjonsleirenes eksistens; jeg er ikke Baltazars likesinnede..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjenner flere norske jøder som har besteforeldre som møttes i konsentrasjonsleire. Hvor kult det er å være jøde og måtte takke Hitler for livet vil jeg ikke spekulere i.

 

Bemerk at jeg ikke tviler på konsentrasjonsleirenes eksistens; jeg er ikke Baltazars likesinnede..

Ikke så veldig kult kan jeg tenke meg.

 

Neida, skjønner det =P

Er nok ytterst få som faktisk deler hans syn, om noen i det hele tatt. :p

Lenke til kommentar

 

Bemerk at jeg ikke tviler på konsentrasjonsleirenes eksistens; jeg er ikke Baltazars likesinnede..

 

Jeg har aldri påstått at tyskerne ikke hadde konsentrasjonsleire under krigen.

Alle som tyskerne anså som fiender ble sendt dit, og ikke bare jøder. Det som imidlertid ikke skjedde var at jøder ble sendt i gasskamre.

Det er denne påståtte gassingen av jøder som kalles holocaust, men det skjedde altså ikke. Ingen jøder ble sendt i gasskammer.

Lenke til kommentar

Baltazar er.... En ubeskrivelig skrue, som du bare kommer i kontakt med på nettet. Om du hadde møtt ham i virkleigheten, så ville du sannsynligvis ha styrt unna. ...

 

Ok. Greit å vite. Ville nok heller hørt det direkte fra han da, men i og med at han overser meg for jeg nøye meg med det svaret.

Lenke til kommentar

Først og fremst ser jeg ikke på innvandring som problematisk. Det er kun visse holdninger og kulturelle trekk jeg finner skremmende. Ta den generelle araber, f.eks. Kan ikke ha dattera mi boende i oslo pga. frykt for at hun skal bli voldtatt og det som værre er.

 

Du viser til ideen om en 'generell araber', en fiktiv størrelse som eksisterer i ditt hode. Ut i fra det du skriver har du for eksempel ekskludert kvinnelige arabere i definisjonen av den 'generelle araber'.

 

- frykter du forresten kvinner med arabisk opphav?

Lenke til kommentar

Nå skal det mye til for en kvinne å voldta en annen, men jeg tror ikke akkurat de vrenger tærne ved tanken. Går du i mini-skjørt er du en hore, enkelt og greit, og du fortjener da å blit voldtatt.

 

Under steininger er det vanlig å høre kvinnkall, en veldig høytonet la-la-la-la-la. Dette er dems måte å utrykke glede over hengingen eller steiningen.

Lenke til kommentar

Tankepolitiet, ja. Får jeg be om tjenestenummer og rang?

 

Relevansen til norsk kultur er enorm. Vi skatter de facto til Fed-kartellet, som nylig lekte med idéen om å inflatere den som av mange fortsatt ansees som verdens reservevaluta ytterligere, ved å prege trillionmynter.

 

Hvem som snakker finner du ut. Ikke noen kjendis. Er det et krav..? Tittelen taler for seg, gjør den ikke?

 

Relevans finner du fra start til slutt.

Endret av Aapnopp
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Penger, penger, penger.

 

Å javel, den greia ... :)

 

Husker da et program på nrk2, hvor de så på den utbytter-industrien som de arme flyktningene fra den afrikanske delen av verden blir utbyttet av. Disse menneskene blir "melket" fra avreisedag, og helt frem til de havner på gata i enten Italia eller Hellas. De har absolutt ingen som helst sjanse til å nå sine mål, og alle "vi" som beriker oss på emigrasjonen, er fullstendig klar over hva vi holder på med.

 

Barbari barbari barbari

 

:)

Lenke til kommentar

Tankepolitiet, ja. Får jeg be om tjenestenummer og rang?

 

Relevansen til norsk kultur er enorm. Vi skatter de facto til Fed-kartellet, som nylig lekte med idéen om å inflatere den som av mange fortsatt ansees som verdens reservevaluta ytterligere, ved å prege trillionmynter.

 

Hvem som snakker finner du ut. Ikke noen kjendis. Er det et krav..? Tittelen taler for seg, gjør den ikke?

 

Relevans finner du fra start til slutt.

 

Spar meg, når folk kommer med dårlige innlegg så får de tåle å få det påpekt uten å komme med vas om "tankepoliti", om du ikke tåler å bli sagt imot er du ikke på rette sted.

 

Inflasjon er interessant det, men irrelevant for tråden, og videoen ser ut til å handle om obamas personlighet, ikke inflasjon, jeg har dermed avskrevet innlegget ditt som vås inntil du klarer å konkretisere mere.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Kultur uten økonomisk frihet er ikke mye realistisk. Vi har per i dag et skattetrykk på 60-70% og oppå det kommer altså prosentandelen som Fed-kartellet krever gjennom $.

 

Du som er så interessert i økonomi kan jo gjerne vise fram det regnestykket som for en nordmann med gjennomsnittlig inntekt underbygger ett slikt tall.

 

AtW

Lenke til kommentar

Det kunne jeg gjort, men hva lærer du av det, da? Bruk Google. Jeg er trett.

 

Skjønner, du kan ikke underbygge det, la meg gjøre det selv da. Basert på snittlønn i 2011 betalte man da 28,5 % i skatt. Det er omtrent samme sum i dag. Man betaler moms på 25% på de aller fleste varer i norge, men noen har ekstra avgifter, jeg er derfor snill og regner 30% "moms". Man sitter da igjen med Halvparten, ikke 30-40%. Om du mener noe er feil med regnestykket, presenter ditt eget.

 

Og til senere, om du skal være så lat i din argumentasjon at du bare slenger ut påstander og lange youtube-vidoer og ber folk google det om de har innspill, så kan du ikke regne med at særlig mange hører på deg.

 

AtW

Lenke til kommentar

Engasjement! Herlig. Nå kviknet jeg til live her.

 

Nå skal det sies at veldig mange skatter opp under 40%, men så er det jo noen fradrag for de som er flittige med selvanmeldelsen, så for de mest innbitte statistene kan vi kanskje si 35% som et slags snitt. Moms ja, det er på de fleste varer. Så har du … avgifter. Det teller kanskje ikke for deg, men det er uansett en pen sum det også. Videre har vi bensinavgifta. Over halvparten, om jeg husker rett. Inflasjon må tas med i beregningen. Som kjent, så er det bare de rike som har råd til å ikke miste penger til inflasjon. Boligmarkedet er helt ute av kontroll nå. Å jobbe i tjue år for en bolig er ikke uvanlig i det hele tatt. Da snakker jeg naturligvis om rente, og jeg er klar over at dette er en ordning du inngår selv, men for den objektive observatør, så blir det fort klart at leiing ikke blir billigere og tomter for under 200 000 skal du Virkelig langt inn i skogen for å finne. Og så har vi en rekke månedlige utgifter som telefon, strøm, Internett osv, som selvfølgelig moralens høye voktere skal ha mer enn moms av, i form av avgiftsmessige byrder pålagt leverandør. Ingen ubetydelig faktor oppi det hele. Hva mer? Hmm. NRK-lisens, hehe. Jaja. Nei, det ble med dette nå, men jeg håper vi kan være enige om at %-en ender opp langt over halvparten, som jo i grunn er hårreisende mye i forhold til produktene. Hvis ikke vi er det, så får du konsultere noen som faktisk bryr seg om forskjellen er 60 eller 80. Alt jeg veit er at mine penger går til folkemord som ingen har spurt meg om å godta. Intet valg. Og valget er intet Valg, i ordets rette forstand, men nå sporer jeg jo fullstendig av her. Dette skulle handle om Økonomi, å redusere kost i alle ledd / bestyre en husholdning (avhenger litt av hvem du spør).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...