Gå til innhold

Tybing-Gjedde mener innvandring truer norsk kultur


Anbefalte innlegg

Og hvordan truer islamsk kultur Norge? Hva vet du om islamsk kultur og kunst er? Ofte er mulsimsk kunst minst like god som vestlig kunst.

 

Synes ikke at man kan bedømme en kunst bedre enn en annen. Det er veldig individuelt, men det er en helt annen sak. Problemet, slik jeg ser det, er totalitæriteten i trossystemet, som vi tross alt må kunne innse at en stor andel av innvandrerene tilhører. Hvorfor bekymrer dette meg? Jo, fordi vi vet at med innvandreren kommer også kultur. Og da er jeg svært opptatt av akkurat hvilken kultur vi har med å gjøre.

 

Du sier at Islam er like god som vestlig kunst. Tja... Det kan vel så være. Men hvorfor skal de på liv og død utslette andre religioner og kulturer som i deres kultur/religion/oppfatning (kall det hva du vil), ikke er akseptable. Det er dette faktum som forbauser meg for å si det mildt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Men hvorfor skal de på liv og død utslette andre religioner og kulturer som i deres kultur/religion/oppfatning (kall det hva du vil), ikke er akseptable. Det er dette faktum som forbauser meg for å si det mildt.

 

Hvem er de?

 

Hva med de voldelige entnisk hvite kristne som jeg har referert ovenfor? Der var tilsynelatende kultiverte kvinner som satt på tiltalebenkens sammen med Q. Hvorfor farer du med harelabb over den økende høyreekstremismen?

 

@Baltazar94

 

Nok et stort gjesp. Sover du godt om natten i dette farlige landet?

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

 

Hva med de voldelige entnisk hvite kristne som jeg har referert ovenfor? Der var tilsynelatende kultiverte kvinner som satt på tiltalebenkens sammen med Q. Hvorfor farer du med harelabb over den økende høyreekstremismen?

 

Det du nevnte i det inlegget er løgn., som det meste sosialister kommer med.

 

Det eneste sosialister har å fare med er som sagt løgn, og for å forsvare sine løgner så kommer de med nye løgner og gjentar dem så ofte de kan i håp om at noen til slutt skal tro på dem.

En ærlig sosialist har aldri eksistert.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Jeg er ikke sosialist, men liberal sosialdemokrat. Du er nok nærmere nasjonalsosialismen - nazismen enn jeg er sosialismen. Denne leken med ord kan du gjerne fortsette for meg. Har du ikke annet å fare med enn å stemple dine meddebattanter, er min tid med deg ute i denne som i så mange andre tråder. Når du ikke har mer å fare med pleier diskusjonene med deg å ende slik.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke sosialist, men liberal sosialdemokrat. Du er nok nærmere nasjonalsosialismen - nazismen enn jeg er sosialismen. Denne leken med ord kan du gjerne fortsette for meg. Har du ikke annet å fare med enn å stemple dine meddebattanter, er min tid med deg ute i denne som i så mange andre tråder. Når du ikke har mer å fare med pleier diskusjonene med deg å ende slik.

 

Sosialistene i ap prøver å kamuflere seg selv ved å kalle seg "sosialdemokrater" Men det trikset går ikke, jeg er gammel nok til å huske den tiden da ap folk og politikere kalte seg for sosialister.

Ap ble også startet som et sosialistisk parti for å fremme den sosialistiske ideologi, og de er det fortsatt selv om de nå kaller seg et "sosialdemokratisk" parti.

 

Sosialisme kommer under flere forskjellige navn, det er nazisme(nasjonalsosialisme) det er kommunisme, fasisme og det er sosialdemokrati. Men det er samme elendigheten uansett, bare litt forskjellig virkemidler, men de har alle samme mål.

Det gjelder jo å lure flest mulig i folket til å støtte elendigheten, og når de omsider oppdager hva det er de har støttet så er det for sent.

Og siden sosialismen har så dårig rykte, så kaller dagens sosialister seg for "sosialdemokrater" for å lure flest mulig til å støtte dem.

 

http://www.aera.no/hitler.htm

Lenke til kommentar

Eh, Nei? På hvilken måte da mener du?

 

I norge er man for det meste fri til å gjøre som man vil, ytringsfrihet inkludert. Prøv å si det jeg sa i et land med sharia lov, da hadde det blitt fart på sakene.

 

Ser ut som du ikke har god forstålse for ordet frihet. Jeg vil si at franskmennenene hadde dette relativt klart:

 

Liberty consists in the freedom to do everything which injures no one else
http://en.wikipedia...._of_the_Citizen

 

Du lever i ett land hvor du ikke engang får lov til å bestemme høyden på trappetrinnene i din egen bolig eller hva du kan putte inn i din egen kropp, og hvor du slaver ivei for å betale Staten mer enn halve året. Norge har heller intet med frihet å gjøre.

 

Prøv flerkoneri i Norge, da hadde det blitt fart på sakene ;)

 

Vi ser jo hvordan minoriteter blir behandlet i muslimske land.

Vi ser også hvordan minoritetene blir behandlet i land med flertallsstyre som Norge. Minoriteten som liker å ta seg en røyk hasj blir gjerne innelåst, faktisk er vel omtrent halvpartene av fangene i Norske fengsler det pga slike forhold. Mao de er politiske fanger. Og alt dette i Demokratiets navn, det er jo galskap. :) Endret av Skatteflyktning
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Ok. Nei ,men det er jo nettop det jeg prøver å finne ut av her, sant. Du påstår at sharia er fritt og at norge er politistat. Hvordan kan det være det når kvinner ikke får kle seg som du vil, hvor barn kjønnslemlestes og ett "vantro" ord får deg steinet til døde.

 

Det faller på sin egen urimelighet og jeg er egentlig ikke interessert i å diskutere saken med deg mere.

 

Takk for meg.

Lenke til kommentar

Trådstarter; jeg tror noe av problemet er at du kun har lest de politisk korrekte bøkene. Islendinger ble bortført og brukt som slaver i diverse muslimske land på 1600-tallet. Noen nordmenn også.

 

Midt-Østen har frembragt mange fabelaktige vitenskapsmenn og matematikere - tallsystemet i seg selv er jo en arabisk oppfinnelse. Men det skjedde jo før religionen islam ble oppgulpet av en hyklersk løgner og dikterte i detalj hva folk skulle bruke dagene på.

Lenke til kommentar

At jødene har blitt så forfulgt bare fordi de er jøder osv. er løgn. En løgn som jødene selv har fremstilt for å fremme sin egen skjulte agenda.

Men de har blitt dårlig likt fordi de har drevet med svindel og kriminalitet i de dleste land de har oppholdt seg.

 

Ingen folkemord er begått mot jøder, men jødene har selv drevet med utallige folkemord på kristne og også noen på muslimer, jødene har imidlertid sørget for å skyve skylden over på andre og da for det meste kristne, men noen ganger også på muslimer, som feks folkemordet i armenia hvor jeg også lenge trodde det var utført av muslimer, men det var jøder som sto bak dette folkemordet.

 

Du har også folkemordet i ukraina før krigen, kalt holodomor, dette var det jøder som sto bak. Du har folkemord på tyskere etter krigen, dette sto jødene også bak, osv osv osv osv.

listen er lang. Men denne trådens tema er ikke folkemord utført av jødene, så det klarer seg med de nevnte eksemplene på folkemord utført av jøder.

 

"Ingen folkemord er begått mot jøder" - Svada, historieløst. Her viser du hvor mye du kan om dette emne. Har du lest historie, eller leser du arabisk propaganda ? Du kan f.eks. starte med andre verdenskrig. Der er det største industrialiserte massemordet i menneskenes historie begått mot jøder.

 

holodomor - Utført av sovjetunionen mot Ukraina. Kommuniststater og Russland er de eneste som benekter dette folkemordet. Hvilke kilder har du på at det var jøder som sto bak? Din egen fantasi/drømmer?

 

Armenia - Utført av det Osmanske riket mot Osmanske Armenere. Det Osmanske riket var muslimsk ikke jødisk. .

 

Hvilke kilder har du på at jøder har drevet med svindel og kriminalitet i alle land de har vært en del av?

Dette bygger forsåvidt på konspirasjonsteorien om det jødiske verdensherredømmet. Jeg har enda tilgode å finne noe fakta i dette innlegget ditt.

 

Så, min konklusjon er at denne artikkelen er ikke noe annet en propaganda og gjengivelse av konspirasjonsteorier.

Lenke til kommentar

 

 

"Ingen folkemord er begått mot jøder" - Svada, historieløst. Her viser du hvor mye du kan om dette emne. Har du lest historie, eller leser du arabisk propaganda ? Du kan f.eks. starte med andre verdenskrig. Der er det største industrialiserte massemordet i menneskenes historie begått mot jøder.

 

holodomor - Utført av sovjetunionen mot Ukraina. Kommuniststater og Russland er de eneste som benekter dette folkemordet. Hvilke kilder har du på at det var jøder som sto bak? Din egen fantasi/drømmer?

 

Armenia - Utført av det Osmanske riket mot Osmanske Armenere. Det Osmanske riket var muslimsk ikke jødisk. .

 

Hvilke kilder har du på at jøder har drevet med svindel og kriminalitet i alle land de har vært en del av?

Dette bygger forsåvidt på konspirasjonsteorien om det jødiske verdensherredømmet. Jeg har enda tilgode å finne noe fakta i dette innlegget ditt.

 

Så, min konklusjon er at denne artikkelen er ikke noe annet en propaganda og gjengivelse av konspirasjonsteorier.

 

Bare for å oppklare litt:

 

Baltzaar har en alternativ forståelse av alt rundt han, så han vil avfeie alt du skriver her som jødepropaganda og det "de" vil vi skal tro. Det er derfor ikke noe poeng i å diskutere dette med han eller legge frem beviser fordi han "vet" at jødene står bak alt ondt i verden. Bare la han ralle litt for seg selv så går han fort lei.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Midt-Østen har frembragt mange fabelaktige vitenskapsmenn og matematikere - tallsystemet i seg selv er jo en arabisk oppfinnelse. Men det skjedde jo før religionen islam ble oppgulpet av en hyklersk løgner og dikterte i detalj hva folk skulle bruke dagene på.

 

Dette stemmer ikke helt. Det var først ved reformasjonen for ca. 150 år siden at mange muslimer ble slik.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Salafi

Lenke til kommentar

Bare for å oppklare litt:

 

Baltzaar har en alternativ forståelse av alt rundt han, så han vil avfeie alt du skriver her som jødepropaganda og det "de" vil vi skal tro. Det er derfor ikke noe poeng i å diskutere dette med han eller legge frem beviser fordi han "vet" at jødene står bak alt ondt i verden. Bare la han ralle litt for seg selv så går han fort lei.

 

Takk for oppklaringen, da er denne diskusjonen avsluttet for min del.

Lenke til kommentar

"Ingen folkemord er begått mot jøder" - Svada, historieløst. Her viser du hvor mye du kan om dette emne. Har du lest historie, eller leser du arabisk propaganda ? Du kan f.eks. starte med andre verdenskrig. Der er det største industrialiserte massemordet i menneskenes historie begått mot jøder.

 

holodomor - Utført av sovjetunionen mot Ukraina. Kommuniststater og Russland er de eneste som benekter dette folkemordet. Hvilke kilder har du på at det var jøder som sto bak? Din egen fantasi/drømmer?

 

Armenia - Utført av det Osmanske riket mot Osmanske Armenere. Det Osmanske riket var muslimsk ikke jødisk. .

 

Hvilke kilder har du på at jøder har drevet med svindel og kriminalitet i alle land de har vært en del av?

Dette bygger forsåvidt på konspirasjonsteorien om det jødiske verdensherredømmet. Jeg har enda tilgode å finne noe fakta i dette innlegget ditt.

 

Så, min konklusjon er at denne artikkelen er ikke noe annet en propaganda og gjengivelse av konspirasjonsteorier.

 

Det jeg skrev i mitt innlegg er riktig, og øvrige kommentarer trengs ikke.

 

At du ikke finner noen "fakta" i innlegget mitt tar jeg ikke så høytidelig, for hva betyr det om du tror det eller ikke ?

For meg betyr det ingenting. Men jeg har fortalt deg en del av sannheten om jødene, og det ville være til din egen fordel om du våknet opp og gjennomskuer jødenes løgner og ser hva som skjer rundt deg.

 

Jeg så som sagt at øvrige komentarer trengs ikke, men jeg kan likevel hjelpe deg litt ved å påpeke at din konklusjon er feil.

Historien er ikke slik som den offisielle versjonen vi har lært på skolen.

at det ottomanske riket var muslimsk vet jeg også, men det hindrer likevel ikke at jødene kunne stå bak folkemordet i Armenia. Det faktum at det ottomanske rike var muslimsk, var jo en perfekt mulighet for jødene til å utføre et slikt folkemord for deretter å skylde på muslimene.

Det var jo mange jøder innenfor grensene til det ottomanske riket også, på samme måte som det er mange jøder i USA i dag, og også flere andre land.

Og det var mange jøder innenfor grensene til sovjet også, etter at Russland i sin tid erobret hjemlandet til khazarene som utgjør ca 95 prosent av de vi i dag kaller jøder.

Lenke til kommentar

 

Du, unnskyld meg, men hvorfor omtaler du jøder på den måten du gjør, som en omnipotent ond enhet. Jødene er ett folkeslag som har blitt pisket verden rundt i århundrer og forfulgt til verdens ende. De er som meg og deg. De bor i alle verdenshjørner, tilhører vidt forskjellige politiske parti og lever i alle lag av samfunnet. Rik som fattig og kristen som muslim. Hva er det akkurat du mener når du sier at "jøder" står bak alle disse tingene. Hvem er disse "jødene", det er det jeg gjerne vil få ut av deg.

 

Historien er ikke slik som den offisielle versjonen vi har lært på skolen.

at det ottomanske riket var muslimsk vet jeg også, men det hindrer likevel ikke at jødene kunne stå bak folkemordet i Armenia.

Skjønner du ikke selv hvor dumt det høres ut? Du gir ingen kilder men spyr på med fakta uten noen som helst basis i virkeligheten. Det er billig, det er urimelig og det er med på å skape frykt, og er en grobunn for rasisme. Det er rett og slett ufyselig.

 

Sist men ikke minst lurer jeg på en ting: Kjenner du noen jøder personlig?

Eller sitter du kun bak PC skjermen din og antar ting du har lest av hundre år gamle konspirasjonsteorier som fakta?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ok. Nei ,men det er jo nettop det jeg prøver å finne ut av her, sant. Du påstår at sharia er fritt og at norge er politistat.

Det kalles en http://en.wikipedia.org/wiki/Straw_man

 

Jeg har påpekt at din påstand om at der er frihet i Norge er feil, men tvert imot innehar samme mangler som du kritisterer "sharia" for.

 

Hvordan kan det være det når kvinner ikke får kle seg som du vil, hvor barn kjønnslemlestes og ett "vantro" ord får deg steinet til døde.
Sharia er heller ikke fritt, det er ett undertrykkende system akkurat som det man finner i Norge. Forskjellene består i HVA som man undertrykker i hver system, ikke i at den ene har frihet og den annen ikke. Frihet finner du hverken i Norge eller i Sharia.

 

Det faller på sin egen urimelighet og jeg er egentlig ikke interessert i å diskutere saken med deg mere.

 

Takk for meg.

Bare lukk øynene for at du har samme type vorter som du kritiserer andre for. Da blir du mye penere. ;)

Endret av Skatteflyktning
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Du, unnskyld meg, men hvorfor omtaler du jøder på den måten du gjør, som en omnipotent ond enhet. Jødene er ett folkeslag som har blitt pisket verden rundt i århundrer og forfulgt til verdens ende. De er som meg og deg. De bor i alle verdenshjørner, tilhører vidt forskjellige politiske parti og lever i alle lag av samfunnet. Rik som fattig og kristen som muslim. Hva er det akkurat du mener når du sier at "jøder" står bak alle disse tingene. Hvem er disse "jødene", det er det jeg gjerne vil få ut av deg.

 

Er du monoteist? For hvis du er det, så har du i hvert fall mer til felles med dem enn meg. Som troen på at noen er skjebnebundet til å sveve til himlen, mens andre skal brenne i helvete. Fader heller a; De kjønnslemlester barn. «Altså, det er deres kultur.» Du som tror det har noe å si - Skjerp deg. Traumer er ikke kultur. Desensitivisering av forplantningsorganet er ikke kultur. Det er akkurat hva det er.

 

Appell til autoritet er en logisk forbrytelse og hva kan man forvente av de som baserer sine veivalg på alogikk? Ikke mye bra logikk, er svaret på det. Og nei, de er ikke alene om å være offer for maktmenneskers overgrep. Skolen vår er designet til å fordumme oss, ta fra oss vår egendrift og kondisjonere reaksjon til autoritet.

 

«On the other hand, the new education must consist essentially in this, that it completely destroys freedom of will in the soil which it undertakes to cultivate, and produces on the contrary strict necessity in the decisions of the will, the opposite being impossible.» - Johann Gottlieb Fichte, Addresses to the German Nation

 

Flere framtredende sovjetkommunister var jøder og Stalin hadde fem år presteutdannelse. Sier ikke så mye annet enn at gudstro var mer enn akseptert i det folk kaller en ateistisk stat. Det er ikke så enkelt som at andre verdenskrig er elitistiske jøders feil, men den ikke ubetydelige rollen som jødiske foreninger har spilt i foranledningene er i stor grad glemt, dekket over og obfuskert. En av de største trusselene mot fred oppstår naturlig nok når de jævlige gjemmer seg bak antatt åndelige institusjoner som Vatikanet (som selv har en egen historie av folkemord igjen å belyse).

 

http://www.scribd.co...Transcript-1961 - tekst

http://www.archive.o...jaminH.Freedman - mp3

 

idag er vesten den fredligste, mest utviklede og minst rasistiske sivilisasjonen verden noen gang har sett.

 

Oi. Se. Se.

. Endret av Aapnopp
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du, unnskyld meg, men hvorfor omtaler du jøder på den måten du gjør, som en omnipotent ond enhet. Jødene er ett folkeslag som har blitt pisket verden rundt i århundrer og forfulgt til verdens ende. De er som meg og deg. De bor i alle verdenshjørner, tilhører vidt forskjellige politiske parti og lever i alle lag av samfunnet. Rik som fattig og kristen som muslim. Hva er det akkurat du mener når du sier at "jøder" står bak alle disse tingene. Hvem er disse "jødene", det er det jeg gjerne vil få ut av deg.

Baltazar er.... En ubeskrivelig skrue, som du bare kommer i kontakt med på nettet. Om du hadde møtt ham i virkleigheten, så ville du sannsynligvis ha styrt unna. Baltazar mener at jødene er skyld i all elendigheta i verden. Og hvem har historisk sett ment det? Jo, nazistene.

 

Han har et forvrengt syn på absolutt alt, bortsett fra kun én ting som jeg vet om, og det er at han mener at jula ikke opprinnelig var en kristen feiring. Han er kristen selv, men på den merkeligste måten du kan forestille deg. Han mener at jødene ikke har noe med det gamle testamentet å gjøre, og sier at det gamle testamentet ikke nevner en eneste jøde, osv. Jødene dukket i følge ham opp etter kristendommens fremvekst eller noe i den duren der, for å ødelegge for kristendommen. For å motarbeide Jesus, osv.

 

Han mener også det at det ikke var noen jøder som ble drept under andre verdenskrig. Han mener at det er en verdensomspennende konspirasjon, som da har sørget for å spre falsk propaganda om konsentrasjonsleierene. I følge ham, så var dette bare arbeidsleire, der nazistene stod bak grytene og lagde middag til jødene var ferdige med å jobbe. Og så koste de seg i et hyggelig felleskap... Etterpå så gikk jødene inn i de såkalte gasskammerne, som egentlig bare var vanlige dusjer, og nazistene hjalp dem med å skrubbe ryggen og andre kropslige steder hvor det var vanskelig å komme til, og så videre... Dette er Baltazar i et nøtteskall...

 

 

Skjønner du ikke selv hvor dumt det høres ut?

Nei. Det er ingen her inne som lenger som tror de kan overbevise baltazar om noe annet.

Alle er bare ute etter å mobbe han, sier han...

 

Du gir ingen kilder men spyr på med fakta uten noen som helst basis i virkeligheten. Det er billig, det er urimelig og det er med på å skape frykt, og er en grobunn for rasisme. Det er rett og slett ufyselig.

Tro meg. Han har hørt dette hundre tusen ganger før... ;)

 

Sist men ikke minst lurer jeg på en ting: Kjenner du noen jøder personlig?

Eller sitter du kun bak PC skjermen din og antar ting du har lest av hundre år gamle konspirasjonsteorier som fakta?

Jeg tror egentlig baltazar ikke henter konspirasjoner fra noe sted. Han er en av de som konstruerer disse konspirasjonsmytene...

Sist gang han laget en ny, var det i forbindelse med Utøya, hvor han mener at det var flere gjerningsmenn som var på den øya, ikled politiuniform som skøt mot barna og ungdommen på øya. ABB hadde ikke noe med dette å gjøre ifg Baltazar...

Endret av turbonello
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...