Gå til innhold

Passer kvinneguiden for menn?

BirgerCaC

Anbefalte innlegg

Hahah, nei de kvinnfolka der er noe for seg selv. Små lubne ekstrem feminister som fråtser seg i hvor åpne de er om sexlivet sitt og elsker å labbe rundt med mafiaen sin på dagtid. Når jeg tenker på en typisk kvinne fra kvinneguiden tenker jeg at hun er den kjerringa som ikke bruker blinklys i rundtkjøringen, den dama som klikker i kasse på Rema 1000 fordi det var tomt for smultringer, den dama som går på treningssenteret og setter seg på vagina maskinen mens hun leser Woman og kakler med ei vennine hele økten.

De er kvinnfolka som eier verden. De som kommer inn på en kafé midt i lunch rushet og skal helst sette sammen 3-4 bord og ha servitørene til å bære frem barnestolene til dem (hvis de ikke har slike stoler er det alllll hell looooose). Når de endelig har fått satt seg til rette er det på tide å bestille: Diet Coke, en salat , kaffe og kakestykke (kakestykket som belønning for salaten of course). Colaen skal hun ha i et glass med 3-4 isbiter, hvis det blir for mange vannes den ut og hun sender den tilbake. Olivenene må tas ut av salaten (dama leste nylig på en trenings-blogg at det er mye fett i disse skjønner dere) og pass på at hun får dressingen ved siden av, ikke PÅ salaten. I kaffen skal hun ha 3 sukkerbiter og en hint av fløte, bare en hint, hvis ikke sender hun den tilbake. Så klart må det det øverste laget med krem på kaken skrapes av (dette er usunt, resten av kaken er fin), hun skal også ha en liten plastikk skje så hun kan mate ungen sin.

Ikke noe galt i være mor eller glad i Diet Coke og kaffe. All creds til folk som oppdrar barn og bra at vi har selvsendinger kvinner med mange muligheter. Men damene fra kvinneguiden, bitch please...

Haha, bra skrevet, verste er at det er veldig mange sånne damer!
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres ut som ett merkelig forum, men mange av fusjonene er er de samme som man har på diskusjon. Da mener jeg ikke deres holdninger og innhold, men på en måte smileys og design. Har diskusjon noe med kvinneguiden å gjøre? :p

Både Diskusjon.no og forum.kvinneguiden.no bruker Invision Power Board som forumløsning. Vi, Mediehuset Tek, drifter Kvinneguiden sin foruminstallasjon og har ansvaret for det tekniske, men det er ikke noe redaksjonelt samarbeid mellom oss.

Lenke til kommentar

Ser ikke hvorfor menn ikke skulle kunne bruke Kvinneguiden, like fullt som det er kvinner som bruker Diskusjon. De har mange interessante diskusjoner der også. Må ikke henge seg opp i navnet og at det er fortrinnsvis kvinner der. En må se individuelt om en hadde hatt interesse av å delta. Har selv ikke registrert meg, men det er ikke usannsynlig at jeg hadde hengt på Kvinneguiden i stedet om ikke Diskusjon hadde eksistert.

Lenke til kommentar

Ser ikke hvorfor menn ikke skulle kunne bruke Kvinneguiden, like fullt som det er kvinner som bruker Diskusjon. De har mange interessante diskusjoner der også. Må ikke henge seg opp i navnet og at det er fortrinnsvis kvinner der. En må se individuelt om en hadde hatt interesse av å delta. Har selv ikke registrert meg, men det er ikke usannsynlig at jeg hadde hengt på Kvinneguiden i stedet om ikke Diskusjon hadde eksistert.

sorry_you_re_a_homo%20.jpg

• Liker 3
Lenke til kommentar
  • 4 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...