BirgerCaC Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Jeg aner virkelig ikke hvor jeg skal plassere denne, men jeg lurer bare på om forumet kvinneguiden passer til menn og ikke bare kvinner. Er den noen som har noen formaninger? Ps: Moderator får bare flytte om jeg har postet denne feil, men jeg viste ikke helt hvor denne passet Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Ja, men du burde være obs på feminister og andre kvinner (og menn) som har noen.. merkelige holdninger. 7 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Hiver meg på tråden. Jeg kan vel si at jeg kanskje vil annse menn som registrerer seg på kvinneguiden får å ha en høyere sannsynliget en gjennomsnittet for homofili. 2 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 3. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2013 Hva mener du med det? Kan du eventuelt utdype deg litt mer? Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 (endret) Hva mener du med det? Kan du eventuelt utdype deg litt mer? Er det meg du snakket til? Vel kan komme med to eksempler: En mann lagde en tråd om at at han hadde hatt sex med en 18 år gammel jente (han var i 40 årene), det ble ikke tatt godt imot. En kvinne i tretti årene hadde sex med en 18 år gammel gutt, det var bare fin fint. Ellers så er det også greit å lure menn til å gjøre deg gravid.. Men er generelt hyggeligere miljø der, men politikk delene der er mye mer venstre og feminist vridd enn her. Og du burde passe deg opp for å ikke bli mislikt av noen der. Kan være hyggeligere der, men også en del verre der. Og moderatorene der er for å si det mildt, ganske strenge. Diskusjon.no er et anarki i forhold. Endret 3. januar 2013 av ThaHoward 1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 3. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2013 Ok, jeg tror jeg bare nøyer meg med diskusjon i denne omgangen. Kvinneguiden ser ut til å være ett merkelig forum som man lett kan bli skremt bort fra Lenke til kommentar
*F* Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Min kommentar var kanskje mindre serriøs. Men registrerer man seg på et forum for kvinner sier jo logikken at man kanskje er en kvinne? Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Min kommentar var kanskje mindre serriøs. Men registrerer man seg på et forum for kvinner sier jo logikken at man kanskje er en kvinne? Da er man en bil hvis man registrerer seg på et bilforum da 4 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Hiver meg på tråden. Jeg kan vel si at jeg kanskje vil annse menn som registrerer seg på kvinneguiden får å ha en høyere sannsynliget en gjennomsnittet for homofili. Hva skal man på kvinneguiden hvis man er homofil? Da burde man jo registrere seg på en manneside. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 (endret) Hadde jeg dratt på date med ei som sa at hun henger på kvinneguiden så tror jeg at jeg hadde holdt meg skeptisk til om dette var ei jente jeg virkelig ville rote meg bort i. Det virker som 90% av damene der lever i skyene og har bare helt merkelige holdninger og feministiske formaninger om alt og alle. Eneste gangen jeg har sett noe nyttig er da jeg har google for typsisk damegreie som å farge en bukse og lurte på hva/hvor man får tak i klesfargefarge. Annet enn det har det jo vært noen morsomme tråder som har blitt trollet hardt av folk på forumet her der du virkelig ser galskapen tyte ut. Endret 3. januar 2013 av multisync Lenke til kommentar
EryMax Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Å så er administratorene på kvinneguiden ikke helt gode. Nå har det vært full krig mellom brukerne og admins pga dårlige valg og dårlige forklaringer. Å en ting til man må ikke komme å mene noe annet enn de andre, da kommer AB trollene å sjikanerer deg. 1 Lenke til kommentar
robolai Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Ja, men du burde være obs på feminister og andre kvinner (og menn) som har noen.. merkelige holdninger. I motsetning til diskusjon.no? Er flust av folk med merkelige holdninger her 2 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 4. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2013 Høres ut som ett merkelig forum, men mange av fusjonene er er de samme som man har på diskusjon. Da mener jeg ikke deres holdninger og innhold, men på en måte smileys og design. Har diskusjon noe med kvinneguiden å gjøre? Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 I motsetning til diskusjon.no? Er flust av folk med merkelige holdninger her Kvinneguiden er et hjemsted for moralister, eller dobbeltmoralister. Diskusjon er en letter blanding, og vender vel mer mot liberalisme. Det er mitt syn på forumene, det skal dog sies at mesteparten av tråder jeg har lest på kvinneguiden er tråder man må tenke to ganger om brukerne selv er seriøs i hva de prøver å si. Tror man finner flere gullkorn på kvinneguiden. 1 Lenke til kommentar
ThePredator9 Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Om kvinneguiden passer for menn er det mest homofile spørsmålet jeg har sett på lenge.. 3 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Det er ikke noe galt i å være feminist, tingen er bare det at brukerne på kvinneguiden er ikke feminister, de er mannshatere. Om kvinneguiden passer for menn er det mest homofile spørsmålet jeg har sett på lenge.. Jeg får ikke det til å gi mening Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Det eneste jeg vet er at når jeg som regel lurer på noe (relativt enkelt), så har enten Wikipedia eller Kvinneguiden svaret... Merkelige greier. De har stort sett svaret på det meste, og havner høyt oppe på søkeresultater på google. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Det eneste jeg vet er at når jeg som regel lurer på noe (relativt enkelt), så har enten Wikipedia eller Kvinneguiden svaret... Merkelige greier. De har stort sett svaret på det meste, og havner høyt oppe på søkeresultater på google. det er diskusjon også, ser hele tiden folk på skolen som er innom diskusjon fordi de fant noe på google. ser også kvinneguiden på google noen ganger men stort sett om jeg googler noe damete. det er vel fordi det er to av de største om ikke de to største (er vel mulig vg debatt elns er større) diskusjonsforumene i norge og folk pleier å gå hit for å spørre om ting som er vanlig å lure på Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 (endret) Hahah, nei de kvinnfolka der er noe for seg selv. Små lubne ekstrem feminister som fråtser seg i hvor åpne de er om sexlivet sitt og elsker å labbe rundt med mafiaen sin på dagtid. Når jeg tenker på en typisk kvinne fra kvinneguiden tenker jeg at hun er den kjerringa som ikke bruker blinklys i rundtkjøringen, den dama som klikker i kasse på Rema 1000 fordi det var tomt for smultringer, den dama som går på treningssenteret og setter seg på vagina maskinen mens hun leser Woman og kakler med ei vennine hele økten. De er kvinnfolka som eier verden. De som kommer inn på en kafé midt i lunch rushet og skal helst sette sammen 3-4 bord og ha servitørene til å bære frem barnestolene til dem (hvis de ikke har slike stoler er det alllll hell looooose). Når de endelig har fått satt seg til rette er det på tide å bestille: Diet Coke, en salat , kaffe og kakestykke (kakestykket som belønning for salaten of course). Colaen skal hun ha i et glass med 3-4 isbiter, hvis det blir for mange vannes den ut og hun sender den tilbake. Olivenene må tas ut av salaten (dama leste nylig på en trenings-blogg at det er mye fett i disse skjønner dere) og pass på at hun får dressingen ved siden av, ikke PÅ salaten. I kaffen skal hun ha 3 sukkerbiter og en hint av fløte, bare en hint, hvis ikke sender hun den tilbake. Så klart må det det øverste laget med krem på kaken skrapes av (dette er usunt, resten av kaken er fin), hun skal også ha en liten plastikk skje så hun kan mate ungen sin. Ikke noe galt i være mor eller glad i Diet Coke og kaffe. All creds til folk som oppdrar barn og bra at vi har selvsendinger kvinner med mange muligheter. Men damene fra kvinneguiden, bitch please... Endret 4. januar 2013 av Carlgutt 7 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 4. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2013 Fytti rakkern det forumet høres forferdelig ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå