Rene015 Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Hei. Har kjøpt en ssd og vil klone DELER av hdd til ssden, altså jeg vil bare ha windows med programmene men jeg vil ikke ha dokumenter videoer etc. Altså ikke ting som ligger på C:\Users. Noen tips om programmer som jeg kan bruke? Takk på forhånd Lenke til kommentar
dbass Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Du kan prøve å flytte vekk bilder og videoer over på en annen partisjon/disk, og så prøve å klone disken over på SSD. Men jeg har opplevd problemer med dette før, og jeg anbefaler på det sterkeste å reinstallere nytt på SSD da OS gjør vitale endringer i hvordan OS oppfører seg, da den skjønner at det er en SSD. Lenke til kommentar
Rene015 Skrevet 3. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2013 Okidoki takk for hjelpen ;-) Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Paragon Migrate OS to SSD har tidligere blitt anbefalt her på forumet (sjekk kategorien Lagringsmedier). Du kan også bruke innebygde verktøy i Windows 7 hvis du gjør arbeidet manuelt. Personlig anbefaler jeg såkalt "clean install". Et viktig poeng er å sjekke at SATA = ACHI i BIOS, dette for å få optimal ytelse fra SSD. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå