Gromit Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Når det gjelder HTC så er de så fryktelig gode på oppdateringer at jeg nok ville ha ventet på M7 om en absolutt ikke MÅ ha ny telefon nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981734 Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Burde jeg kjøpe htc m7 eller htc one x+ Vent på M7 å se, men M7 ser veldig lovende ut. Om du er avhengi av en ny telefon den dag i dag så er ASUS Padfone 2 64 GB veldig bra (uten paddock) og er basert på spesifikasjoner også bedre enn HTC One X+ den er også billigere. http://www.dustinhome.no/product/5010657057/asus-padfone2-64gb-black/#intcmp=searchProvider_dacsa Lenke til kommentar
G Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 (endret) Vet dere noe mer nå, det er jo blitt 8. januar? Endret 8. januar 2013 av G Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981734 Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Vet dere noe mer nå, det er jo blitt 8. januar? Vi vet fortsatt ikke noe, jeg tror ikke vi vil se den før MWC i februar. Lenke til kommentar
nordseter Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Jeg er så fornøyd med htc one x att jeg bytter ikke før det kommer en HTC som er 3 ganger bedre batteri kapasatet på allikevel Lenke til kommentar
Bjørnar Storbråten Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Burde jeg kjøpe htc m7 eller htc one x+Vent på M7 å se, men M7 ser veldig lovende ut. Om du er avhengi av en ny telefon den dag i dag så er ASUS Padfone 2 64 GB veldig bra (uten paddock) og er basert på spesifikasjoner også bedre enn HTC One X+ den er også billigere. http://www.dustinhome.no/product/5010657057/asus-padfone2-64gb-black/#intcmp=searchProvider_dacsa Jeg er ikke avhengig men jeg vil gjerne ha en ny telefon skjønner jeg har en gammel treg motorola defy Jeg tror jeg venter til m7 kommer da kanskje one x blir billigere Enten kjøper jeg one x eller m7 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981734 Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Burde jeg kjøpe htc m7 eller htc one x+Vent på M7 å se, men M7 ser veldig lovende ut. Om du er avhengi av en ny telefon den dag i dag så er ASUS Padfone 2 64 GB veldig bra (uten paddock) og er basert på spesifikasjoner også bedre enn HTC One X+ den er også billigere. http://www.dustinhome.no/product/5010657057/asus-padfone2-64gb-black/#intcmp=searchProvider_dacsa Jeg er ikke avhengig men jeg vil gjerne ha en ny telefon skjønner jeg har en gammel treg motorola defy Jeg tror jeg venter til m7 kommer da kanskje one x blir billigere Enten kjøper jeg one x eller m7 Da anbefaler jeg deg HTC M7 eller Padfone 2 Lenke til kommentar
Bjørnar Storbråten Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Da anbefaler jeg deg HTC M7 eller Padfone 2 Takk for at du svarte tror nok at det blir en htc m7 på meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981734 Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Da anbefaler jeg deg HTC M7 eller Padfone 2Takk for at du svarte tror nok at det blir en htc m7 på meg Godt valg Lenke til kommentar
Mr. Smartphone Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Da ser det ikke ut som at vi får se en htc m7 første i februar. Og da for vi ikke kjøpt den før mars eller april. Lenke til kommentar
Mr. Smartphone Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Før* februar (skriver fra min note 10.1 som jeg ikke er helt vant til enda).... Men hvis m7 kommer senere så er det vell større sjanse for at den får tegra 4 eller qualcom 800 (sorry, husker aldri navnet) Lenke til kommentar
vikkinaldo Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Hvis den blir lansert først i februar, vil det si at den ikke blir lagt ut for salg før i slutten av mars/beg. april? Da vil vel One X+ falle i pris, men er det noen som vet hvor mye man kan spare på å vente? Jeg har nåe en Wildfire S, det var en helt ok telefon de første ukene, helt til telefonen og alle appene skulle oppdateres... det er det rett og slett ikke plass til, selv om man setter inn en minnebrikke på flere GB. :-/ Ser nå at prisen for en One X+ ligger på rett i underkant av 5k uten abonnement... Lenke til kommentar
Bjørnar Storbråten Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Når var det den messa skulle vere i februar ?? Husker ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg