Sl0wpr0 Skrevet 3. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2013 Vel, jeg vet ikke hvordan jeg har fått dette inn i hodet, og siden jeg er ganske ny til å mekke pcer så har jeg hørt (eller tror jeg har hørt) at man kan binne XFX kort opp til hverandre. Eller er dette bare noe tull jeg forestiller meg? Jeg har et xfx radeon 7950 hd dual fan, mens i den gamle pcen min har jeg et xfx radeon 5750, er det sånn at man kan ta de til med hverandre. Eller må jeg ha to like skjermkort? Hvis dere vet noe om dette hadde vært flott, og jeg skal bare si engang til, jeg er en noob på dette så ikke post hate-kommentarer mot meg. Takk på forhånd for alt hjelp! Lenke til kommentar
johanf Skrevet 3. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2013 Jeg antar at du har hørt om eller tenker på Crossfire (eller SLI, for nVIDIA-skjermkort). Hvis det er dét, må du ha to like skjermkort. Lenke til kommentar
mna Skrevet 3. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2013 nei. må\burde ha to like skjermkort men er gennerelt lite å hente på x fire mtp pris ytelse strømforbruk osv. jeg ville heller solgt 7950 å kjøp 7970ghz eller lignende\ 670 oc ellerno. Lenke til kommentar
Sl0wpr0 Skrevet 3. januar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. januar 2013 Jeg antar at du har hørt om eller tenker på Crossfire (eller SLI, for nVIDIA-skjermkort). Hvis det er dét, må du ha to like skjermkort. Okei, takker! Jeg har en crossfire ting som jeg fikk gratis med det nye skjermkortet, da tror jeg at jeg skal vurdere sterkt å kjøpe et skjermkort til! Men for eksempel noen kjente YT'ere bruker gtx 680 sammen med gtx 690, hvordan går dette? Lenke til kommentar
mna Skrevet 3. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2013 (endret) Okei, takker! Jeg har en crossfire ting som jeg fikk gratis med det nye skjermkortet, da tror jeg at jeg skal vurdere sterkt å kjøpe et skjermkort til! Men for eksempel noen kjente YT'ere bruker gtx 680 sammen med gtx 690, hvordan går dette? 680 å 690 er samme chip. 690 er 2 kjerner 680 er singel @arni90 aha trodde di hadde samme opplegg så ati Endret 11. januar 2013 av mna Lenke til kommentar
Sl0wpr0 Skrevet 3. januar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. januar 2013 680 å 690 er samme chip. 690 er 2 kjerner 680 er singel Ok, da var det løst! Takk skal du ha! Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 4. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2013 Okei, takker! Jeg har en crossfire ting som jeg fikk gratis med det nye skjermkortet, da tror jeg at jeg skal vurdere sterkt å kjøpe et skjermkort til! Men for eksempel noen kjente YT'ere bruker gtx 680 sammen med gtx 690, hvordan går dette? De har kjøpt et GTX 680 så de er helt sikre på at de kan kjøre Borderlands 2 eller Arkham City med høyeste PhysX-innstilling uten å falle under 666 fps, problemet er bare at resten av spillet har litt høyere krav til maskinvare. De har kastet penger ut vinduet ja. Hvilke kjente YTere er det forresten? 680 å 690 er samme chip. 690 er 2 kjerner 680 er singel Nvidia støtter ikke SLI mellom forskjellige grafikkort, 680 kan kun kjøre i SLI med 680. Det er heller for å ha et dedikert kort til PhysX (lol.) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå