Øystein.F. Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Eit nytt år er her, og med det får vi mange nye timar framfor skjermen. Les hele saken Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Er ikke Leisure Suit Larry: Reloaded ment å komme ut i januar? Jeg Kickstartet den, men har ikke fulgt så godt med den siste tiden. Sist jeg hørte noe var januar måneden... Lenke til kommentar
Seal Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Gleder meg ordentlig til Ni no Kuni! Tror det blir en herlig start på spillåret. Lenke til kommentar
Crext Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Bør nevne at Kasumi er med i NG3: RE. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 (endret) Ser frem mest til Ni No Kuni og Devil May Cry. Demoen av Ni No Kuni ga meg skikkelig mersmak, kjøper det day one! Har altid likt JRPG, mye bedre en vestlige rollespill som Fallout 3 eller Mass Effect serien, Shoot Effect over hele fjøla. Håper Ni No Kuni innfrir til de grader! Endret 3. januar 2013 av iToMaN Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 er veldig stille no før mars for min del Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 blir nok DmC for min del i januar,blir bra og kunne spillet et bra h&s spill igjen. kommer ikke til å skje at jeg går og kjøper ng3 igjen,søren heller om jeg går på den limpinen og kunne ikke falt meg inn og kjøpt Wii U eller,bare navnet på det får meg til å grøsse. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Håper Ni No Kuni blir bra. På tide det kommer et bra PS3 only spill som fenger meg snart, siste var Demon`s Souls. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Ingen spill som frister voldsomt mye. Om DmC blir kjøp får anmeldelsene bestemme. Ni No Kuni ser bra ut, men har aldri likt sånn JRPG kampsystem, så det blir ingen kjøp. Shootmania Storm kjøper jeg om det kommer på Steam. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Roleg no, Frans Olav. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå