Malways Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 I natt sov jeg faktisk 9 timer noe som er veldig uvanlig for meg(pleier å sove 0-5). Når jeg våknet omtrent halv 6 følte jeg meg ganske greit uthvilt og var ikke særlig trøtt. Utover dagen på skolen kjente jeg meg trøttere og trøttere, og nå er jeg helt ferdig. Hvor mange timer tror dere er passelig? Vet det varierer veldig fra til person til person, men hvor mange timer må dere sove for å føle dere greit opplagt i løpet av hele dagen? Må også legge til at det pleier å gå fint med 9 timers søvn i helgene, men i skoledager blir jeg så utslitt av skolen.. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 For meg så er 8 timer helt greit, 7 timer går også, men har tendenser til å blir trøtt. Jeg er også sliten idag, sånn blir det når man må legge om fra 0300-1230 til 2300-0630. Man tenker fort at det alltid er sånn men som regel blir det bedre Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Legger meg Helga: 03:30 + - til 10:00 Skoledager: 23:00 (offtest en liten stund før jeg sovner) til 05:30 eller 06:00 (om jeg dusjer på morran eller ikke) Går helt fint, men blir ganske trøtt mot slutten av uka da (: 0-5 timer søvn som du nevte synes jeg blir kanskje litt lite, minst 5 hadde jeg sagt burde man ha Lenke til kommentar
Malways Skrevet 4. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2013 ok takk! våknet fra 9 timers søvn for en stund siden, men tenker jeg skal prøve 7 timer neste skoleuke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå