Skurupu Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 (endret) Det kan bli vanskelig og kaotisk å implementere, men det er ingen dum idè. Jeg synes vi burde bevege oss mot et globalt samfunn uten landegrenser, hvor vi alle deler på ressursene. Jeg liker ikke at flaks er den viktigste faktoren når det kommer til hvor bra livet ditt vil bli. Hvor i verden man er født har alt å si. Hardt arbeid og intelligens har ingenting å stille opp med mot flaks. På hvilken side av linjen på kartet man befinner seg i er skjebnesvangert. I en perfekt verden har vi mat og energi til alle. Det eneste som forhindrer dette i dag, er egoisme. "I've got mine, fuck you." NB: Jeg skjønner at TS er ironisk, og at dette egentlig er et humorbasert angrep mot staten. Endret 14. januar 2013 av Skurupu Lenke til kommentar
Politrikks Skrevet 16. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2013 NB: Jeg skjønner at TS er ironisk, og at dette egentlig er et humorbasert angrep mot staten. Det blir hva man legger i det selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå