crazylazyboy Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Jeg var innom Meny i dag og der fant jeg den ikke! Har de den ikke lengere der eller? Det varier nok, har sett den på flere av de nevnte butikkene før, følte at den ble solgt overalt. Tror det fortsatt skal være mulig å finne, har du ikke noen andre av de nevnte butikkene i nærheten? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Nei jeg har nesten ingen butikker av de som du nevnte i nærheten, men jeg har en Ultra butikk, men da skal jeg kjøre ganske langt dessverre, men det lar seg gjøre, men da må jeg være helt sikker på at de selger det på Ultra. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Nei jeg har nesten ingen butikker av de som du nevnte i nærheten, men jeg har en Ultra butikk, men da skal jeg kjøre ganske langt dessverre, men det lar seg gjøre, men da må jeg være helt sikker på at de selger det på Ultra. Er i alle fall helt sikker på at de har solgt den der, men som sagt er de på veg ut, kan ikke gjøre noe med det Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Dritt altså! Det er leit at du ikke finner den , men jeg lyver ikke, jeg har kjøpt den, smakt men ikke kjøpt igjen har sett den flere ganger, men jeg er ganske sikker på at den fortsatt skal være til salgs noen steder, er du interresert i at jeg sender en 12-pack om jeg finner? Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 (endret) Jeg er generelt skeptisk til kylling. Måten oppdretten foregår på og kyllingene slaktes er grusom. Finner det vanskelig å spise uten å få dårlig samvittighet Ellers liker jeg forskjellige kjeder av forskjellige grunner... alt etter humøret. MIX grillen her jeg bor har uvanlig god mat. Er ikke kjent med andre MIX Grill kiosker, men denne er i særklasse. Endret 11. januar 2013 av omnomnomnivore Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Kyllinger er ikke som mennesker... De opplever drapet annerledes en det vi ville ha gjort Lenke til kommentar
MysilBergsprekken92 Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Kylling er digg Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Ja jeg syntes at kylling er greit, men hvis du spiser for mye av det så blir det bare kjedelig. Jeg syntes også at slik tørr kylling er noe dritt. Du kjenner liksom at kyllingen fester seg i halsen når du skal svelge og det er ikke greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå