Gå til innhold

beste takeaway-kjede?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fatter ikke hvorfor KFC enda ikke har etablert seg i Norge. Etterspørselen er jo her.

That being said, så har ikke akkurat Burger King slått på stortromma heller. Nærmeste BK herfra er 1 time unna

Endret av TMB
Lenke til kommentar

Jeg fatter ikke hvorfor KFC enda ikke har etablert seg i Norge. Etterspørselen er jo her.

That being said, så har ikke akkurat Burger King slått på stortromma heller. Nærmeste BK herfra er Oslo som er 1 time unna

Min nærmeste er i Kristiansand, det er over 1 time fra der jeg bor, så de ligger bare i storbyene :hrm:

Lenke til kommentar

That being said, så har ikke akkurat Burger King slått på stortromma heller. Nærmeste BK herfra er 1 time unna

Vel McDonalds brukte 12 år på å få lov til å selge Chicken McNuggets, kanskje noe med det å gjøre :p

(At kyllingprodusenten ikke vil selge kylling til dem og/eller la dem selge kylling.)

Lenke til kommentar

Tja at kfc er fantastisk er vel omtrent på samme måte som at kaffen til starbucks er fantastisk, det er vel heller mangelen på kjeden her til lands som gjør at den hypes opp framfor produktet de selger.

Uansett: burgy(ny norsk fast-food kjede) har faktisk overraskende gode burgere.

Endret av weebl
Lenke til kommentar

Tja at kfc er fantastisk er vel omtrent på samme måte som at kaffen til starbucks er fantastisk, det er vel heller mangelen på kjeden her til lands som gjør at den hypes opp framfor produktet de selger.

Uansett: burgy(ny norsk fast-food kjede) har faktisk overraskende gode burgere.

Kaffen til starbucks er ikke akkurat fantastisk, med minde du liker facny overprisa kaffe med mye rart og unødvendig oppi.. min mening ihvertfall. Det inntrykket fikk jeg da jeg var på en starbucks i London, kanskje ikke helt like alle steder.

KFC er skikkelig godt, men som sagt, veldig synd det ikke finnes i Norge :(

Ellers så er det vel en del "lokale" kjeder, rundt om i landet, så det kommer ann på hvor man bor. I Tromsø, er det f.eks en liten burgerkjede som heter Burgerman..

Endret av koosepus
Lenke til kommentar

KFC er langt i fra fantastisk, passerer så vidt "helt OK" grensen

Tok turen innom en da jeg var i Danmark, og "helt ok" er ganske generøst. Det er friterte kyllingbiter av billigste sort. Minner mest om disse halve, triste kyllingene man får på veikroer.

Ellers er det jo bare å finne en restaurant som tilbyr takeaway og ringe inn bestillingen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...