dreamofanewlife Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Er det noen som har en spesiell takeaway-kjede å anbefale når man ikke har tid til matlaing? Og eventuelt tips til hva man bør bestille? Begynner å bli litt lei mcer`n og burgerking... Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 KFC (Kentucky Fried Chicken), synd at den ikke er i Norge Men hva med kinamat som et alternativ? Det er mange kinaresturanger som driver med takeaway Eller en kebabshappe? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Tja en kjede som er landsdekkende er litt vanskelig å finne uten om macern og Burger King, men jeg vet om en sol holder til lokalt her på østlandet som utrolig god mat. Er det mulig at dette hadde vært noe for deg? 1 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Mye enklere å anbefale deg noe hvis du sier hvor i landet du holder til. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 (endret) Jeg fatter ikke hvorfor KFC enda ikke har etablert seg i Norge. Etterspørselen er jo her. That being said, så har ikke akkurat Burger King slått på stortromma heller. Nærmeste BK herfra er 1 time unna Endret 3. januar 2013 av TMB Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 KFC (Kentucky Fried Chicken), synd at den ikke er i Norge Men hva med kinamat som et alternativ? Det er mange kinaresturanger som driver med takeaway Eller en kebabshappe? Kjeden du nevnte der har himmelsk mat ja, men det er synd at de ikke holder til i Norge! Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Jeg fatter ikke hvorfor KFC enda ikke har etablert seg i Norge. Etterspørselen er jo her. That being said, så har ikke akkurat Burger King slått på stortromma heller. Nærmeste BK herfra er Oslo som er 1 time unna Min nærmeste er i Kristiansand, det er over 1 time fra der jeg bor, så de ligger bare i storbyene Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Jeg fatter ikke hvorfor KFC enda ikke har etablert seg i Norge. Etterspørselen er jo her. That being said, så har ikke akkurat Burger King slått på stortromma heller. Nærmeste BK herfra er 1 time unna Vel McDonalds brukte 12 år på å få lov til å selge Chicken McNuggets, kanskje noe med det å gjøre (At kyllingprodusenten ikke vil selge kylling til dem og/eller la dem selge kylling.) Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 http://www.just-eat.no/ Har stort sett bare gode erfaringer med å bestille fra de (i Bergen) Lenke til kommentar
weebl Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 (endret) Tja at kfc er fantastisk er vel omtrent på samme måte som at kaffen til starbucks er fantastisk, det er vel heller mangelen på kjeden her til lands som gjør at den hypes opp framfor produktet de selger. Uansett: burgy(ny norsk fast-food kjede) har faktisk overraskende gode burgere. Endret 4. januar 2013 av weebl Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 A&G Savner jeg i Norge! Savner også rootbear! Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 KFC er langt i fra fantastisk, passerer så vidt "helt OK" grensen Lenke til kommentar
koosepus Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 (endret) Tja at kfc er fantastisk er vel omtrent på samme måte som at kaffen til starbucks er fantastisk, det er vel heller mangelen på kjeden her til lands som gjør at den hypes opp framfor produktet de selger. Uansett: burgy(ny norsk fast-food kjede) har faktisk overraskende gode burgere. Kaffen til starbucks er ikke akkurat fantastisk, med minde du liker facny overprisa kaffe med mye rart og unødvendig oppi.. min mening ihvertfall. Det inntrykket fikk jeg da jeg var på en starbucks i London, kanskje ikke helt like alle steder. KFC er skikkelig godt, men som sagt, veldig synd det ikke finnes i Norge Ellers så er det vel en del "lokale" kjeder, rundt om i landet, så det kommer ann på hvor man bor. I Tromsø, er det f.eks en liten burgerkjede som heter Burgerman.. Endret 4. januar 2013 av koosepus Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 A&G Savner jeg i Norge! Savner også rootbear! Ta en tur på nærmeste meny, ica, ultra eller eurospar så får du deg en solid overraskelse, den har vært i salg i Norge i mange år Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 (endret) Selger de rootbear på ica, ultra, meny eller eurospar? Endret 4. januar 2013 av BirgerCaC Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Selger de rootbear på ica, ultra, meny eller eurospar? Om du mener denne så ja Men tror salget får dårlig så de begynner nok å forsvinne fra butikkene, fort deg Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Jeg elsker denne drikken! Jeg håper at de ikke tar den vekk fra hyllene i Norge før jeg er død! Men uansett så går turen til meny på Mandag! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 KFC er langt i fra fantastisk, passerer så vidt "helt OK" grensen Tok turen innom en da jeg var i Danmark, og "helt ok" er ganske generøst. Det er friterte kyllingbiter av billigste sort. Minner mest om disse halve, triste kyllingene man får på veikroer. Ellers er det jo bare å finne en restaurant som tilbyr takeaway og ringe inn bestillingen. 1 Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Vet du om noen plasser man får god fritert kylling? Som Take away, altså. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Om du mener denne så ja Men tror salget får dårlig så de begynner nok å forsvinne fra butikkene, fort deg Jeg var innom Meny i dag og der fant jeg den ikke! Har de den ikke lengere der eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå