Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Effekter av en eventuell avsløring av friend-zoned.

Anbefalte innlegg

Jo mer du tenker på det, jo dårligere blir den inngangslinjen. Det er min erfaring i alle fall, det er rimelig enkelt å se noe er innøvd eller godt planlagt. Impuls er stort sett mye bedre, mer realistisk, mindre kleint og føles mer oppriktig.

Jada, helt enig. Men du må huske å skille mellom en inngangslinje og en innøvd avhandling som monolog. Det er bare egentlig fundering på ha som kan lede fint inn i en dypere samtale. Sånn at en ikke blir tatt off guard :). Er med henne nå faktisk, og høg dønn ærlig så føler jeg meg veldig komfortabel, og litt nøytral på e vis. Tror dette kan være en god refleksjon, fordi den sterke forelskelsesperiodener nok over, og vil ikke komme tilbake. Bar synd at hun kapret en annen i samme periode som jeg var forelsket i henne. Jeg begynner på en måte å se mer objektivt på det. Vt ikke om det er et bra eller dårlig tegn? Trives jo veldig i hennes nærvær osv., og vi hytter oss ilag.

Anonym poster: 923ad073e0af6293d12499afa3c1cb40

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Liten oppdatering: innholdsrik dag. Fikk snakket MYE med henne, om både det ene og det andre. La meg langflat egentlig, uten at det ble kleint altså, jeg kjenner vi egentlig har det eksakt samme forholdet nå. Flørting og dette her fungerte rett og slett ikke for meg tror eg, så her ble kjærlighetens språk ord, og det kjenner jeg er helt greit :). Til slutt tok jeg rådet om å ikke tenke konsekvenser, så jeg klinte til for å si det sånn, hehe. Det var nok ikke noe perfekt kyss, men det av definitivt mersmak. Ble litt myr klining igrunn, hadde heller sett for meg er lett kyss. Men man var igang, så da ble det er langt ett.

For å konkludere: vi har nok begge fått en del å tenke på, henne mest selvsagt, eg har jo for så vidt tenkt nok. Problemet er at hun trenger nok en forelskelse, og det har ikke skjedd, noe jeg egentlig visste, og det er helt greit. Men vi snakket mye om hva vi verdsetter i et forhold, og der var vi veldig enige. Og den kommunikasjonen som jeg alltid har vært litt usikker på, den sitter som bare det nå føler jeg. Tror iallfall jeg ser så mye verdi i forholdet vårt fra før av at jeg ikke kan tro vi kommer til å miste kontakten. Om det ikke blir noe mer, så kan vi se tilbake på det ene kysser og le ilag :).

Men takk for innspill folkens! Kan for så vidt gjerne få mer etter litt forandret situasjon.

Anonym poster: 923ad073e0af6293d12499afa3c1cb40

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...