Gå til innhold

Trøbbel med Siberia V2 PS3


Anbefalte innlegg

Hei, forrige jul (altså 2011) fikk jeg et Siberia V2 PS3 Headset som kostet rundt 1000 kroner. Dette ble kjøpt på Spaceworld. Etter noen måneder begynte mikrofonen på headsettet å funke svært dårlig, og jeg fikk byttet headsettet etter at de på verkstedet til Spaceworld ikke fant ut hva feilen var (i ettertid kan det godt tenkes at feilen var at den sto på mute...) Fikk altså bytter, og det nye funket fint, men det har i en tid nå vært ganske store problemer med lyden på headsettet. Bruker det på PC, og når det er ekstra høye lyder hører man bare en høy "buzzelyd" i headsettet, noe som er svært plagsomt (bruker det nesten ikke lenger på grunn dette. Kan dette være fordi høyytalerne er sprengt? begge høytyalere funker i hvert fall (begge ørene). Er det kanskje noe feil med ledningene eller setup på dataen? er to ledninger som går inn i en lydmikser, som går inn i PC-en via USB, men det er også en 3,5 mm kabel som jeg ikke er sikker på hvor skal være. Uansett hvor jeg setter denne hjelper det ikke noe på lyden.

 

Ser ut som jeg fikk fikset det ved å sette 3.5 mm-kabelen i headset på PC-en!

Endret av Treserget
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...