AnonymDiskusjon Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Så noen spurte om jeg turte, jeg gjorde det. Er av typen: http://www.bjorner.no/c-37-Produktinformasjon.aspx Lurer på hva kan skje nå? Var mange... hel boks. Var som å spise en hel seigmannpose... Burde jeg gjøre noe? Eller er det ikke farlig? 2 timer siden nå, føler meg fortsatt som før. Takk Anonym poster: f583b1d790e02f8563ed82ed35df6b73 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Brace yourself, renneræv is coming 3 Lenke til kommentar
dbass Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Jeg er ingen ekspert på område, men jeg tror ikke det er farlig å få i seg en sånn mengde vitaminer. Jeg har selv spist en hel boks vitaminbjørner, jeg har også spist en eske med CuraMed for barn i et jafs, fordi jeg syntes det var godt. Jeg har ikke opplevd noe i etterkant. Det kan være det tærer litt på leveren for alt jeg vet, men jeg er ingen ekspert på området. I produkter som det inneholder elementer som er farlig i større doser, så er det så vidt jeg vet tilsatt brekkningsmiddel eller avføringsmiddel. Gleder meg til å høre hva en ekspert på området vil si Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Du er garantert ikke alene, og det er nok ganske så ufarlig. Spesielt slike produkter som ser ut og nesten smaker som godteri er særlig skadelig å forspise seg litt på. Du blir dog ikke akkurat sunnere av det. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Ingen fare, men løs mage er noe du bør forvente... Tror du kommer til å få brunt urin også da vitaminene skal ut den veien også, men det gjør ingenting... Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Som nevnt tidligere, kan du forvente diare og muligens magevondt. Ellers er det ikke den store faren for forgiftning, så fremt du ikke har spist mye A-vitamin tidligere. Pass på at du drikker mye vann det første døgnet. Du mør holde deg vekk fra tran og vitaminer i minst en måned. Er du gravid må du oppsøke legevakten snarlig da det er meget stor sannsynlighet for fosterskader. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Du kan kompensere for for mye A-vitamin hvis du tar D-vitamin. Generelt tåler man 10 ganger så mye A-vitamin før den blir toksisk når den balanseres med D-vitamin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå