Gå til innhold

alle hater cs1.6

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1) til alle dere som klager på 1.6 og sikkert er de samme som klaget på 1.5, 1.4 etc, hvis dere synes at det suger så himmelsk mye, SLUTT Å SPILLE DET! Enten dere vil eller ikke så er 1.6 kommet for å bli, og til de som synes det suger og heller vil spille 1.5 så er det jo bare å nyte de siste ukene, WON blir iflg. Valve avslutet i løpet av få uker.

2) Steamproblmer

Steam final release krever en gyldig HL-key (i allefall såvidt meg bekjent) og med tanke på hvor mange som laster ned steam på nytt i disse dager så er det gjerne ikke så rart at ting er litt på trynet. i tillegg ser det ikke ut som steam laster ned maps by default, vet hvertfall at folk har hatt litt problemer med det.

Lenke til kommentar

tja da fikk jeg endelig prøvd det...

må si at jeg ikke liker å ikke kunne bruke custom skins'a mine...CS så jo elendig ut uten dem!

er det bare meg, eller har de gjort noe annet med grafikken også? jeg tenker ikke på reskinning av maps og slikt, men grafikken så bare merkelig ut i OpenGL (samme i D3D)...

forresten, hvor F. legger jeg config filer henne? og fungerer scripts fra tidligere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...