Bluebeans Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Jeg syntes 1.6 var fett når man kom inn i spillet. Men nettopp det tok en god stund. Jaja. Det blir vel bedre en gang i framtida. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 noen som vat om det er mulig å ha 1.5 og 1.6 sammtidig? sånn at jeg kan bytte på hvem av dem jeg vil spille? Lenke til kommentar
Josæjo Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 noen som vat om det er mulig å ha 1.5 og 1.6 sammtidig? sånn at jeg kan bytte på hvem av dem jeg vil spille? Da må du passe på at du ikke overskriver den gamle versjonen din når du installerer 1.6 via steam, da kan du fortsatt bruke 1.5 i LAN... Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 hvorfor får jeg det ikke til å funke?? når jeg åpner steam står det: "could not connect to steam network. Either the steam network is not running, or your internet connection is down. Please check your internet connection and try again" HVORFOR!?!?! har vært sånn i noen dager... vil spille 1.6!! Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Fant en fin guide til de som ikke har fått det til enda. Lenke til kommentar
norway Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Folk må jo klage , gammle cheats virker sikkert ikke med den nye patchen Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Folk må jo klage , gammle cheats virker sikkert ikke med den nye patchen Jo, jeg har oppdaget noen cheatere... Håper det ikke tar så lang tid før serverne får Anti-cheat-greier. HLGuard osv :-? Lenke til kommentar
celebos Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 her får du hjelp.... www.home.no/flobak/cs1.6howto.txt _____________ 1,6 suger _____________ steam suger _____________ Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 noen som vat om det er mulig å ha 1.5 og 1.6 sammtidig? sånn at jeg kan bytte på hvem av dem jeg vil spille? Da må du passe på at du ikke overskriver den gamle versjonen din når du installerer 1.6 via steam, da kan du fortsatt bruke 1.5 i LAN... hvordan gjør jeg det da?? Lenke til kommentar
mr x Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 hvordan er denne 1.6 versjonen da.. er vel ikke bare et skjold og deagle. er det bedre gameplay,bedre baner,våpen ? Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 mr x: det er mer public alt ligger i det, det har blitt gjort så public at jeg kan ikke se for meg en pcw i 1.6 i det hele tatt.. når jeg spilte 1.3 og 1.4 kom, så sugde 1.4, men det gikk ann å spille pcw's der, spille stilen forandret seg bare, mer taktikk osv. men i 1.6 så er alt bare public. Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Plomma2, du kan ikke spille 1.5 over internet lengre, siden hele WON systemet blir tatt ned om 2 uker, men på LAN går det fortsatt ann Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Og grunnen til at pcw blir vansklig e? Har spilt min første time med 1.6. Synes det virka greit nok. Litt uvandte textuers bare....... Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Intallerte Steam og cs i dag, og spilte vel en halvtimes tid... så unistalla jeg det, for å skifte directory (liker å ha system på ting) så nå får jeg ikke spillt! Når jeg kommer inn på en server, så blir jeg bare kasta ut igjen etter 10 sek! veldig frustrerendes.. :< Any ideas? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Tx3, jeg vet at won bukker under for steam om 12 dager, men hvordan kan jeg ha 1.5 og 1.6 samtidig sånn at jeg fortsatt kan spille 1.5 mot boter?? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Tx3, jeg vet at won bukker under for steam om 12 dager, men hvordan kan jeg ha 1.5 og 1.6 samtidig sånn at jeg fortsatt kan spille 1.5 mot boter?? Sett opp en lanserver da vel. Når du innstalerer steam må du bare huske å trykke av for ikke slett 1.5. Lenke til kommentar
Josæjo Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Når jeg bruker steam mister jeg kontakten med pcen og modemet slik at jeg må restarte modemet... Det skjer når jeg får sånn server list... Og det er SA**NS kjedeligt! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 heh, du kommer iallefall så langt...jeg får ikke opp login vindu engang når jeg dobbelklikker på steam iconet...prøver titalls ganger... jeg hater steam for øyeblikket! Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 heh, du kommer iallefall så langt...jeg får ikke opp login vindu engang når jeg dobbelklikker på steam iconet...prøver titalls ganger... jeg hater steam for øyeblikket! Det kommer, bare vent. Det kan ta flere minutter før vinduet kommer Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Fant en fin guide til de som ikke har fått det til enda. jeg leste den guiden, og den forklarte så bra at til og med jeg skjønte det.. men når jeg skulle installere 1.6 var den siden borte, d vet ikke om den er noen andre steder? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå