Gjest medlem-207017 Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 (endret) Hei Lurer på hva jeg skal gjøre for å få et nummer? (ikke knyttet til noe abonnoment, altså kontantkort) Har seg slik at jeg skal si opp abonnomentet mitt med Tele2, men da forstår jeg det slik at jeg også mister nummeret mitt(?!): "...vær klar over at du ikke vil få igjen mobilnummeret." Hva skal jeg gjøre? Kan jo ikke bli nummerløs og hvordan skal jeg da få et nano-simkort når jeg ikke er knyttet til noe abonnoment? Litt blank på dette området ja.. Håper noen kan hjelpe! Endret 3. januar 2013 av medlem-207017 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Snakk med en butikk som selger kontantkort(Elkjøp eller expert f.eks) og de kan flytte nummeret ditt over på kontantkortet Evt. Ring de du skal ha kontantkort hos å bestill , men pass på å få flyttet med nummeret. Ditt gamle abonoment blir sagt opp av de du bestiller kontantkort hos, ikke si det opp selv. Lenke til kommentar
Gjest medlem-207017 Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Tar meg en tur innom Lefdal nå og håper de kan hjelpe Lenke til kommentar
Gjest medlem-207017 Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Elkjøp fiksa det. dette var jo akkurat ikke så komplisert som jeg trodde, haha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå