Gå til innhold

Intono K53 + Onkyo TX-NR717?

Anbefalte innlegg

Her er greia. Med flere års erfaring som gitarist, video/musikkskaper og lydtekniker, skal jeg endelig ta steget og anskaffe meg litt hi-fi. Dette er noe jeg aldri har vært borti før, og jeg har null peiling på emnet, likevel er jeg eopptatt av lydkvalitet.

Dessverre følger ikke tykkelsen på lommeboka etter musikkinteressen min, så jeg har ikke råd til det beste. Men akkurat nå har komplett noen fine tilbud på Onkyo TX-NR717 og Intono K53. Etter hva jeg har lest utifra tester av disse, ser de ut til å være et godt alternativ kontra prisen, og når de i tillegg er på tilbud, tenkte jeg at det måtte passe meg bra. Bruksområdet er først og fremst musikk, og noe film. Det skal stå på soverommet.

Med tiden er tanken å skaffe meg surround, men jeg tenker å begynne med front og bygge meg videre derfra.

Noen som har innspill/kommentarer til disse, eller tips til andre som kunne passet meg bedre til rundt samme pris?

Edit: Fant en Pioneer vsx-921 på bruktmarkedet til 2000 kr. Det gjør meg ingenting å kjøpe brukt. Er det et bedre kjøp?

Endret av Sir Sanchez
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...