Brusglass Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Hei Har kjøpt og montert H100i, men skal ikke kjøre push/pull enda. Kan de to andre viftekontaktene strye to NZXT 120mm-vifter? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Etter hva jeg har forstått så har du mulighet til det ja. Skal være en inngang til på blokka du setter ned på CPU mener jeg å ha sett i et klipp på youtube. Lenke til kommentar
mna Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 (endret) Etter hva jeg har forstått så har du mulighet til det ja. Skal være en inngang til på blokka du setter ned på CPU mener jeg å ha sett i et klipp på youtube. hmm har prøvd med andre vifter (corsair sp120 blant annet) å di gikk på mer eller mindre 1900 rpm uansett hva jeg gjorde. søkte litt på google å fant da at men må kjøpe en corsair link node :S men giddet ikke det så bruker heller hk fanport å lar bios styre rpm.mulig det finnes noe innstilninger for å få andre vifter til å fungere men likte ikke corsair link så orket ikke forske mer på det. Endret 3. januar 2013 av mna Lenke til kommentar
Brusglass Skrevet 4. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2013 Takker for svar! Lenke til kommentar
noobsquad Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 h100i er det vel integrert corsair link? mener å huske at det er det som er største forskjellen mellom h100 og h100i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå