vuraxicon Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Leken funker sånn her: 1. Sier posten over.Det kan være din egen (hvis ingen andre rekker å sitere den), eller det kan være posten der en annen har svart. 2. Skriv først noen rosende ord om hvorfor du syns det var et godt forsøk på å beskrive saken, men hvorfor en ENDA bedre måte å si det på grad kunne vært å foretrekke. Og er tilfeligvis den måten å si det hele på som jeg gjør nå: Leken funker sånn her: 1. Sier posten over.Det kan være din egen (hvis ingen andre rekker å sitere den), eller det kan være posten der en annen har svart. 2. Skriv først noen rosende ord om hvorfor du syns det var et godt forsøk på å beskrive saken, men hvorfor en ENDA bedre måte å si det på grad kunne vært å foretrekke. Og er tilfeligvis den måten å si det hele på som jeg gjør nå: Godt forsøk på å starte en lek! Men hvis du virkelig skulle slått gjennom med en slik post som du her prøver på, ville jeg definitivt brukt litt bedre argumenter for hvorfor folk skal gidde å leke denne leken i første omgang. Bedre lykke neste gang! 1 Lenke til kommentar
inkasso Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Leken funker sånn her: 1. Sier posten over.Det kan være din egen (hvis ingen andre rekker å sitere den), eller det kan være posten der en annen har svart. 2. Skriv først noen rosende ord om hvorfor du syns det var et godt forsøk på å beskrive saken, men hvorfor en ENDA bedre måte å si det på grad kunne vært å foretrekke. Og er tilfeligvis den måten å si det hele på som jeg gjør nå: Godt forsøk på å starte en lek! Men hvis du virkelig skulle slått gjennom med en slik post som du her prøver på, ville jeg definitivt brukt litt bedre argumenter for hvorfor folk skal gidde å leke denne leken i første omgang. Bedre lykke neste gang! God ide, men det er jo greit å lete etter skrivefeil. Hva er det egentlig posten over sier? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå