haugly Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Hei, jeg har en tabell med masse pc i, på de pc er det tilkoblet forskjellige utstyr, det jeg ikke klarer er å lage noe som jeg kan søke på eks skanner og deretter få opp alle pc som har tilkoblet dette. Kan dette løses i Excel eller må jeg ha annet program?????? Geir Lenke til kommentar
Kaplan Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Kan du ikke bruke filter på overskriftene på kolonnene? Data -> Filter. Lenke til kommentar
haugly Skrevet 3. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2013 Hei, nei kan ikke det, i noen tilfeller så er det lagt inn med forskjellige måter å skrive navn, modelnr etc på slik jeg må søke og vil ha opp all treff enten i et nytt ark eller lign.... Lenke til kommentar
Kaplan Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Men hva skal du søke på da? Hvis det er skrevet på forskjellige måter osv finnes det vel ikke noen måter du kan finne alle av en type på. For å få opp noe vettugt i et søk må jo alle du skal ha treff på ha en fellesnevner. Lenke til kommentar
haugly Skrevet 3. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2013 Hei Du har rett, ikke misforstå meg, kan bruke filter, men det er en masse info i kolonnen med den info jeg er ute etter, er bedre å søke eks d650 som er et modellnr og få opp alle pc som har denne modellnr i den kolonnen, Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Finn Alle gjør vel akkurat dette... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå