Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan være så tiltrekkende til det motsatte kjønn som man kan?

Anbefalte innlegg

Er gutt, 19. Har god hygiene / tannhygiene, barberer meg her og der, klipper begler, bruker voks, bruker klær jeg er konfortabel i og som ikke ser aller verst ut. Trener ikke men er relativt tynn, lite muskler. Har noe kviser men ikke mye.

Er det da mer man kan gjøre / er normalt å gjøre for å bli så bra man kan bli?

Endret av HesteHoven
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En bra personlighet er det aller viktigste; selvtillit og intelligens er veldig tiltrekkende. Envher kvinne liker en mann som er trygg på seg selv...

Tingen er at jeg har møtt en jente over nett som jeg er interessert i, og som er interessert i meg. Det er ikke lenge til vi skal møtes og jeg har aldri vert i et seriøst forhold. Har lyst å se / virke så bra som jeg kan:-) Hun har en del mer erfaring enn jeg har (har ikke klint serlig mye edru).
Lenke til kommentar

Tenk at hun også tjener noe på å være sammen med deg. Det pleier å hjelpe. Ellers anbefaler jeg deg å prøve å tenke minst mulig på hvordan du ser ut, men heller huske hva hun sier og ta opp tråder/temaer. Da kan det bli en fin diskusjon og ting kan skje:)

Lenke til kommentar

Du har sikkert ikke vondt av å trene og bli litt større.

Da stjeler jeg tråden litt med et spørsmål:

Er det mulig å "bli større" hjemme? Er ikke særlig sosial av meg og det siste jeg vil gjøre er å stå på et treningssenter foran masse folk og holde på.

Og uten å måtte ha faste måltider eller dietter eller gud vet hva, vil spise det jeg vil når jeg vil, slik som jeg alltid har gjort (er ikke feit, er på grensa til undervektig faktisk)

Endret av TMB
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det mulig å "bli større" hjemme? Er ikke særlig sosial av meg og det siste jeg vil gjøre er å stå på et treningssenter foran masse folk og holde på.

Og uten å måtte ha faste måltider eller dietter eller gud vet hva, vil spise det jeg vil når jeg vil, slik som jeg alltid har gjort (er ikke feit, er på grensa til undervektig faktisk)

Du må spise mye mer å trene med kontinuerlig høyere belastning/tyngre vekter om du vil "bli større"

Vil anbefale og sjekke ut Trening og kosthold-forumet, noen fine guider FAQ's der og dette har blitt spurt en million ganger før :)

Lenke til kommentar

Du trenger ikke å være sosial for å trene på et treningssenter. Jeg skjønner at det kan være ubehagelig å være ny på et treningssenter når man ikke har trent før og ikke vet helt hva man skal ta seg til. Men det er ingenting å være redd for. Alle andre på treningssenteret har vært der selv. Ingen kommer til å le av deg eller mobbe deg.

Jeg er ikke en veldig sosial person selv. Den første gangen jeg satte foten min på et treningssenter, var jeg alene. Nå trener jeg fortsatt alene seks dager i uka og jeg sosialiserer aldri i løpet av økta. Jeg hilser hvis jeg tilfeldigvis ser noen jeg kjenner, men bortsett fra det, sier jeg bare "hei" og "ha det" til resepsjonisten. Jeg bryr meg ikke om hva eller hvordan noen andre på treningssenteret trener, og de bryr seg ikke om meg heller. Jeg har i hvert fall ikke fått noen negative kommentarer. Jeg har hittil lagt på meg 22 kg siden jeg begynte å trene styrke og angrer ikke et sekund på det.

Det er mulig å trene hjemme, men det er begrenset hvor stor nytte du kan ha av det. Det beste er å komme seg til et treningssenter og gjøre en langsiktig investering i kropp og helse. Hva er vel det verste som kan skje? Som Primer4 sa, ta en titt innom trenings- og kostholdsdelen av forumet for å finne ut hvordan du skal begynne.

Endret av Zarac
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skjønner at det å være ny på et treningssenter kan være småskummelt. Jeg har trent 5-6 dager i uken siden sommerferien (før det var det kun litt av og på her og der.) og jeg kan fortelle deg at INGEN bryr seg om at du er der og trener. Folk ser kanskje på deg, men de SER ikke på deg, om du forstår. Det er mer at de hviler øynene et sted eller blaffrer blikket forbi. Ved mindre du trener helt feil og eller lage ekstreme hyl/brøl/stønn når du løfter, er du egentlig helt anonym.

Og - det å være sosial på trening er heller ikke nødvendig. Jeg hater personlig å trene med andre, fordi jeg syns det blir for mye prating og ventetid. Tar heller med headset og musikk og får en ordentlig økt alene.

---

Og for å svare på originalpostern sitt spørsmål:

Trening kan være viktig det óg, slik andre her har påpekt, men definitivt viktigst er din egen selvsikkerhet. At du kler deg i klær du selv syns du ser bra ut i, holdning og humør. Ser du ut som en oppegående person som tør å se folk i øynene, smiler osv vil du automatisk smitte over på andre og få mer oppmerksomhet. Folk liker positive folk.

Endret av [email protected]
Lenke til kommentar

Zarac, det verste som kan skje (som faktisk skjer med ganske mange) er at de ikke gidder mer etter 3 måneder også må de betale for de resterende 9 månedene,

Jeg tror ikke trening for utseendets skyld er spesielt viktig, men trening har mange andre fordeler naturligvis. En som kan få betydning for deg når det gjelder damer er testosteronnivået ditt, som blir øker med trening (hvis jeg ikke husker helt feil).

Lenke til kommentar

Det problemet unngår man hvis man kjøper medlemsskap på et treningssenter som ikke har bindingstid. Disse sentrene er også billigere enn de store kjedene som bindingstid på 6-12 måneder. Man kjøper ikke et svindyrt medlemsskap på Sats eller Avancia hvis man ikke vet hvor lenge man blir der.

Lenke til kommentar

Skjønner at det å være ny på et treningssenter kan være småskummelt. Jeg har trent 5-6 dager i uken siden sommerferien (før det var det kun litt av og på her og der.) og jeg kan fortelle deg at INGEN bryr seg om at du er der og trener. Folk ser kanskje på deg, men de SER ikke på deg, om du forstår. Det er mer at de hviler øynene et sted eller blaffrer blikket forbi. Ved mindre du trener helt feil og eller lage ekstreme hyl/brøl/stønn når du løfter, er du egentlig helt anonym.

Og - det å være sosial på trening er heller ikke nødvendig. Jeg hater personlig å trene med andre, fordi jeg syns det blir for mye prating og ventetid. Tar heller med headset og musikk og får en ordentlig økt alene.

---

Og for å svare på originalpostern sitt spørsmål:

Trening kan være viktig det óg, slik andre her har påpekt, men definitivt viktigst er din egen selvsikkerhet. At du kler deg i klær du selv syns du ser bra ut i, holdning og humør. Ser du ut som en oppegående person som tør å se folk i øynene, smiler osv vil du automatisk smitte over på andre og få mer oppmerksomhet. Folk liker positive folk.

Nice post roomie :-P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...