Grads Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 hei var for ca et år siden arrestert for en lite mengde amfetamin og var kommt fram på politihuset i bergen. har ikke vært på en glattcelle på ca 5 år. Jeg blir vist inn på cellen der det er kamra i takket. jeg blir bed om å kle av meg foran kamra. Jeg nekter å sier Det er ulovlig å be noen kle av seg på kamra. etter litt krangling. så må jeg nesten bare begynne å gjøre det. helt til fyren ber meg bøye seg ned hodet mot veggen og ræven opp i trynet deres og for å ikke nevne rett mot kamra. Ikke nok med det han vil at jeg skal knipe ( ta hendene på ræven min og visse annus hullet.) (de har noe som heter hockeystilling som er en standard for dette) og har jeg noe i ropen , da vill dette komme ut. WTF tenker jeg og begynner å krangle igjen. Han hadde med seg to studenter også. noen roper heldigvis etter fyren før jeg må gjøre dette. Helvetes pervo tenker jeg. siden jeg hadde de studentene der ba jeg de gjøre en titt sjapp før den fyren kommer tilbake. Jeg klarer til og med å viss annushullet mitt veggen (siden av glattcellen) . Den enne ler når han ser inn i annusen min og sier at jeg må visse en gang til, mens den andre holt litt avstand og spurte den andre studenten (om han ville virkelig gå god for testen). ville vente på han andre. Det var lite kult å gjøre og jeg var pist. Da kommer den han inn igjen. Etter litt masing osv. så kommer vi til at han spør om adressen min. Er jo ganske pist så jeg sier en adresse jeg vet det ikke bor noen på. Litt ut på dagen sier jeg til en annen hvor jeg egen ligg bor. Å jeg sove natten over. i avhør dagen etter spør han hvorfor jeg sa gal adresse. Jeg sier til han at jeg sier ikke adressen min til noen som ber meg om å kle av meg foran kamra og visse reæven min. Han gikk ut at rommet (studenen tok avhøret) og kommer tilbake etter ca 3 min og sitter seg ned og spør studenten og jeg har sluttet å tule meg sånn. vel vel vel Altså jeg blir tiltalt etter straffeloven par 333 som er nekte å oppgi bopel. Det jeg lurer på om jeg kan bruke dette i retten som en (unnskyldning) eller god nok grunn til å ikke si adressen min. Så lurer jeg på om dette er standard nå til dags...... Ikke at jeg er så uskyldig men det må no finnes grenser eller er jeg helt på vill spor her? Beklager skrivefeil..... 2 Lenke til kommentar
Grads Skrevet 3. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2013 Ja og om Noen vet om dette med kameraene er lovelig???. Har snakket med datatilsynet som seff sider at dette ikke er lov. Men at dette måtte taes opp med politiet, da de ikke har noen tilsyn eller noen som kontrollerer og regulerer osv. Slik som datatilsynet. De sa også at de kan bare skylde på at det var eller er pga sikkerheten så er det ikke mer man kan gjøre med det...... De bure vært konntrolert at datatilsynet også.. tydeligvis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå