Joachim_F Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Eventyret fortsetter i Spielburg. Les hele saken Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Er det noen som har spillt et norsk point and click spill som handler om askeladden ? husker det fra jeg var liten. Lenke til kommentar
FanTa_A Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Jeg har spilt det spillet med askeladden. Har lett etter det i ettertid, men har ikke funnet noen kopi. 1 Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Du har glemt å fortelle hvor du fikk vite om «Hut of brown, now sit down». I del 3 så blir det punktet utsatt "Han vil ha gullmynter for å si noe mer, så det venter jeg meg med til jeg eventuelt vet at jeg trenger informasjonen hans." (og der ser jeg en liten skriveleif også ) Er jo en vesentlig bit informasjon man ikke kommer på helt av seg selv Man kan alltids snike rundt om natten, slik at evt ulumskheter som skulle dukke opp bare rusler forbi (eller tekst boksen forteller i alle fall at det skjer). Men det blir jo ikke like dramatisk Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 4. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2013 Jeg fikk rimet fra hodeskallen, men jeg husker faktisk ikke helt hvordan (hva jeg spurte om). Han sier i alle fall noe slikt som "hope you remember the rhyme" når han åpner for deg, så det er jo et godt hint om hva du kan spørre om. Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Da husker jeg feil, trodde ikke du fikk det fra hodeskallen, kun fra Bruno for 6 gull. Så mange ganger som jeg har spilt igjennom dette spillet også har jeg ikke fått med meg dette ... Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 4. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2013 Testet det nå: "Ask about hut", så sier han at den setter seg om du sier rimet, "ask about rhyme", så sier han rimet. Du kan mao spare 6 gull neste gang du spiller. (så vidt jeg husker er all infoen Brunos selger også tilgjengelig fra andre) Lenke til kommentar
rebjorn Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Takk for minnene, bra skriving. Lenke til kommentar
StigOyvind Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Har du planer om å skrive en slik gjennomgang av et annet spill senere også? Dette er virkelig gøy å lese. Takk for at du har tatt deg tid til dette Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 5. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2013 (endret) Jeg har lyst til det, men jeg har ikke noen konkrete planer akkurat nå. Jeg synes det har vært veldig artig å skrive disse dagbøkene, selv om det også har vært mer tidkrevende enn jeg forutså. Jeg synes Quest for Glory passet veldig godt til dette formatet, mye pga den store valgfriheten i spillet. Hvis jeg skal gjøre noe slikt igjen er jeg avhengig av å finne et annet spill som funker like godt. Jeg har noen kandidater som jeg tror kan være gode. Vi får se. Det er i alle fall veldig gøy å se at dere liker disse dagbøkene. Endret 5. januar 2013 av Joachim_F Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå