Niklasp Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Viser deg hvor bildet er tatt, direkte på kartet. Denne tjenesten gjør Instagram utrygt Lenke til kommentar
Netj Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 (endret) Ikke så mange venner på instagram,,,,ingen bruket der for flere uker siden, noen som på diskusjon.no kan legge meg på instagram om du vil, brukenavnet mitt er '' Endret 15. januar 2013 av Jin_ Lenke til kommentar
arthon Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 To andre nye bilde trackere (Instagram og flere andre bildetjenester) fra valgfrie lokalisasjoner verden rundt. Geofeedia Streamer This is Now Lenke til kommentar
Hayer Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Dette skal prøves når jeg kommer hjem; Ta et bilde med mobilen, endre GPS data til et artisk område, laste opp, sjekke en av disse tjenestene. Lenke til kommentar
Espen-K Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 An error occured with instagram, please try again later Er alt som står på den siden nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg