Arodem Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Det er bare å glede seg til nye nevekamper i en surrealistisk verden. Les hele saken Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Dette er et av de spillene jeg ser mest frem til for tiden. Verdenen de skapte i 1'ern var herlig bisarr. Jeg håper bare at de ikke prøver å forklare for mye, og at Zenozoik fortsatt får ha et snev av mystikk rundt seg. Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 kommer til ps3, BRA!.. banke opp tullinger i et surrealistiske eventyr, hørest meg interesant ut. man får ta en titt på det her. Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 trailer av zero clash2 her... Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 zero clash2 Alpha Gameplay.... Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Jeg ser ikke hva som er så bra med Zeno Clash. Ikke spesielt imponerende på noen punkter. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Jeg ser ikke hva som er så bra med Zeno Clash. Ikke spesielt imponerende på noen punkter. En interessant historie, en mystisk verden og et bra kampsystem. Det er iallefall det inntrykket jeg sitter igjen med etter å ha spilt gjennom spillet. Lenke til kommentar
Daniel vikan Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Jeg ser ikke hva som er så bra med Zeno Clash. Ikke spesielt imponerende på noen punkter. Det gjorde ikke jeg heller. så etter at jeg hadde spilt en time var jeg helt hekta. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 (endret) Etter en time satt jeg å grein over map design og combat mechanics. Endret 5. januar 2013 av Refsa 1 Lenke til kommentar
Millha Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Jeg syntes det første spillet ikke var noe bra. Det var inne på noe, men traff ikke helt for min del. Men kan huske at grafikken minnet meg om leire. Noe som var digg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå