Cuneax Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Hinter til noe stort på CES 2013. Hva er det Samsung skjuler her? Lenke til kommentar
Jonic Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Blir vel muligens OLED tv siden LG har gjort det samme nylig 1 Lenke til kommentar
bongobongo Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Skal man ta reklamen for det det er, så kommer Samsung til å lansere en TV for andre TV'er. Jammen på tide! Lenke til kommentar
Tinkerer Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Hmm...la meg gjette, gjennomsiktig og i stående protrett format....Smart Window? Kunne vært kjekt å ha:-) Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 SmartWindow hadde jeg likt. Tenkt så fint å alltid ha solskinn ute, uansett hva de sier på værmeldingen... Jeg har i det siste blitt meget usikker på om jeg har lyst på 4K eller OLED som neste duppedings. Begge ligger et lite stykke ut i fremtiden, men det er alltids fint å ha noe å ønske seg og se frem til. 4K OLED tror jeg kan bli urealistisk dyrt i en god tid til.. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Videoen hintet ikke om noe i portrettformat, men jeg ser ikke at en slik TV-ville være nyttig til TV-titting. Kanskje helfigur videokonferanser er tingen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå